KudoZ home » Romanian to English » Tech/Engineering

mortar de umplere si consolidare

English translation: consolidation and filling mortar/compo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:mortar de umplere si consolidare
English translation:consolidation and filling mortar/compo
Entered by: Anca Nitu

06:48 Mar 28, 2003
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering / constructii
Romanian term or phrase: mortar de umplere si consolidare
Spatiile de la extradosul boltarilor vor fi injectate cu mortare de umplere si consolidare, concomitent cu avansul scuturilor si ulterior.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
consolidation and filling mortar/compo
Explanation:
alta varianta

compo =1. aliaj
2. mortar (din nisip si ciment)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4consolidation and filling mortar/compoAnca Nitu
3pointing mortar (cel de umplere)
Elvira Stoianov


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pointing mortar (cel de umplere)


Explanation:
in rest dict tehnic mai da si mortar de legatura = joint/masonry mortar,

mai sunt si alte variante, dar mult mai specifice (cu ciment, de azbest, etc.)

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 339

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
consolidation and filling mortar/compo


Explanation:
alta varianta

compo =1. aliaj
2. mortar (din nisip si ciment)


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1893