KudoZ home » Romanian to English » Textiles / Clothing / Fashion

ringhel

English translation: noils


07:22 Jan 28, 2003
Romanian to English translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / textiles
Romanian term or phrase: ringhel
Sunt mai multe cuvinte din industria textila si o sa le trec toate aici, nu separat fiecare:

ciorapi cu ringhel; tercot; panza suport piele artificiala; pieptanatura lana sortata sau efiloseu; panza dos saltea umpluta cu scama de tapiterie ciubucita; naproane; ancare; sort prelata; palmare;

PNA si BBC raman neschimbate in versiunea engleza?

Mersi!
xxxvaradinum tr
English translation:noils
Explanation:
pieptanatura de lina = noils
knitted fabric = tricot, nu tercot
PNA = PAN (in engleza)
BBC = CTTN

... restul nu le inteleg nici in romana... poate daca dai un context mai larg
Selected response from:

gvarzaru
Romania
Grading comment
doar intrucatva pentru ca nu a fost complet. Mersi oricum!
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5noils
gvarzaru
5knit fabric
Ioana Bostan


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
knit fabric


Explanation:
tercot = knit fabric
(pentru inceput)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-28 08:39:55 (GMT)
--------------------------------------------------

- pieptanatura lana sortata = selected combed wool
(\"comb\" se foloseste 100% sigur in ind. textilelor/tricotajelor mai ales pt. fire care numesc \"pieptanate\" - procedeu de obtinere a anumitor tipuri de fire)

Ioana Bostan
Works in field
Native speaker of: Romanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
noils


Explanation:
pieptanatura de lina = noils
knitted fabric = tricot, nu tercot
PNA = PAN (in engleza)
BBC = CTTN

... restul nu le inteleg nici in romana... poate daca dai un context mai larg

gvarzaru
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 1
Grading comment
doar intrucatva pentru ca nu a fost complet. Mersi oricum!