date in competenta

French translation: qui relèvent de la compétence de

Romanian term or phrase:date in competenta
French translation:qui relèvent de la compétence de
Entered by: Carmen Ciobaca

17:54 Feb 6, 2018
Romanian to French translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / act constitutiv
Romanian term or phrase: date in competenta
Administratorul rezolva orice problema de activitate curenta cu exceptia celor date in competenta Adunarii GEnerale a Asociatilor
free angel
qui relèvent de la compétence de
Explanation:
...à l'exception des questions qui relèvent de la compétence de...
Selected response from:

Carmen Ciobaca
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1qui relèvent de la compétence de
Carmen Ciobaca
5à l'exception de celles qui compètent à l'Assemblée générale
Ligia Mihaiescu


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
à l'exception de celles qui compètent à l'Assemblée générale


Explanation:
Se poate spune si "qui relèvent de la compétence de".

--------------------------------------------------
Note added at 3 minutes (2018-02-06 17:58:21 GMT)
--------------------------------------------------

Când am spus "celles" mà gândeam la "affaires".

Ligia Mihaiescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
qui relèvent de la compétence de


Explanation:
...à l'exception des questions qui relèvent de la compétence de...

Carmen Ciobaca
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Manuela Ciuruc: Expresia este foarte frecventa.
42 mins
  -> Mulțumesc, Manuela.