cap tractor

French translation: cabines de tracteurs

Romanian term or phrase:cap tractor
French translation:cabines de tracteurs
Entered by: Lavinia Pirlog

18:39 Nov 23, 2006
Romanian to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / deseuri
Romanian term or phrase: cap tractor
Mentionam ca in afara de resursele logistice de mai sus si care ne apartin societatea noastra mai colaboreaza excelent si cu :
- 3 societati prestatoare de servicii de ridicare sarcina/incarcare dotate cu cca. 30 macarale de orice tonaj.(0 – 120 t)
- 4 societati prestatoare de servicii de transport dotate cu 60 capete tractor si 100 remorci de toate tipurile.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
cabines de tracteurs
Explanation:
Avand in vedere ca sunt pomenite separat remorcile, inseamna ca e vorba strict de cabina tractorului. Sincer insa, as renunta la acest termen si i-as spune simplu "tracteur".

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2006-11-24 08:27:26 GMT)
--------------------------------------------------

Cu siguranta i-as spune simplu "tracteur". Se pare ca termenul defineste doar capul de tractor (asa cum apare in acest caz), iar celelalte sunt trecute la capitolul accesorii (remorci, perii, freze de zapada, etc.)
Selected response from:

Raluca Mot
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tracteur
rodi
3cabines de tracteurs
Raluca Mot


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cabines de tracteurs


Explanation:
Avand in vedere ca sunt pomenite separat remorcile, inseamna ca e vorba strict de cabina tractorului. Sincer insa, as renunta la acest termen si i-as spune simplu "tracteur".

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2006-11-24 08:27:26 GMT)
--------------------------------------------------

Cu siguranta i-as spune simplu "tracteur". Se pare ca termenul defineste doar capul de tractor (asa cum apare in acest caz), iar celelalte sunt trecute la capitolul accesorii (remorci, perii, freze de zapada, etc.)

Raluca Mot
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

1 day 14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tracteur


Explanation:
autovehiculul in ansamblul se numeste autotren(compus dintr-un cap tractor si o remarca)
capul tractor este intr-adevar partea din fata,partea care trage; aici intra si cabina, dar in spatele acesteia de afla partea cea mai importanta:saua de cuplare, fara de care nu se poate atasa nici o remarca

Example sentence(s):
  • fise tehnice de la diverse firme producatoare
rodi
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian