KudoZ home » Romanian to French » Law: Contract(s)

administrarea unor probe ce vizau alt manunchi de relatii

French translation: l'administration de preuves visant un autre groupe de relations


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:administrarea unor probe ce vizau alt manunchi de relatii
French translation:l'administration de preuves visant un autre groupe de relations
Entered by: Ligia Mihaiescu

18:55 Nov 7, 2013
Romanian to French translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Incheiere sedinta publica
Romanian term or phrase: administrarea unor probe ce vizau alt manunchi de relatii
Incadrarea juridica gresita a dus la administrarea unor probe ce vizau alt manunchi de relatii sociale vizate de norma incriminatoare.
Roxx
l'administration de preuves visant un autre groupe de relations
Explanation:
Asa as formula.
Selected response from:

Ligia Mihaiescu
Romania
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1l'administration de preuves visant un autre groupe de relations
Ligia Mihaiescu
4La gesition de preuve concernant un ensemble de relations
Benjamin DI MANNO


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
l'administration de preuves visant un autre groupe de relations


Explanation:
Asa as formula.

Ligia Mihaiescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  DLV Traduction
15 hrs
  -> Multumesc.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
La gesition de preuve concernant un ensemble de relations


Explanation:
As formula așa

Benjamin DI MANNO
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 24