KudoZ home » Romanian to French » Law (general)

Nelegalitatea si netemeinicia hotararii

French translation: Caractère illégal et infondé

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Nelegalitatea si netemeinicia hotararii
French translation:Caractère illégal et infondé
Entered by: Benjamin DI MANNO

11:07 Oct 27, 2013
Romanian to French translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Decizie penala
Romanian term or phrase: Nelegalitatea si netemeinicia hotararii
Motivele pentru care parchetul si inculpatul au ales sa critice hotararea primei instante privesc aatat nelegalitatea cat si netemeinicia acesteia.
Roxx
Caractère illégal et infondé
Explanation:
As formula frasa asa: Le parquet et le prévenu ont décidé de critiquer l'arrêt en raison de son caractère illégal et infondé
Selected response from:

Benjamin DI MANNO
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Caractère illégal et infondé
Benjamin DI MANNO
4tant le fait que l'arrêt est illégal que celui qu'il est mal fondé
Ligia Mihaiescu


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tant le fait que l'arrêt est illégal que celui qu'il est mal fondé


Explanation:
Aceasta este sugestia mea.

Ligia Mihaiescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 96

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Caractère illégal et infondé


Explanation:
As formula frasa asa: Le parquet et le prévenu ont décidé de critiquer l'arrêt en raison de son caractère illégal et infondé

Benjamin DI MANNO
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 32
Grading comment
Multumesc.