KudoZ home » Romanian to French » Science

procesual

French translation: processuel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:procesual
French translation:processuel
Entered by: xxxioanas

12:50 Dec 1, 2003
Romanian to French translations [PRO]
Science
Romanian term or phrase: procesual
drept procesual penal = curs la facultatea de stiinte economice
xxxioanas
processuel
Explanation:
Droit processuel pénal

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2003-12-01 13:21:19 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, vad ca nu merge link-ul. Citez mai jos:

\"Plan des études

Troisième année I. Disciplines obligatoires ECTS1. Droit civil.Contrats spéciaux 7 2. Droit civil. Succéssions 7 3. Droit penal spécial 7 4. Droit processuel penal 7 5. Droit du travail 5 6. Droit commercial 6 7. Droit de la famille 5 8. Droit de propriété intelectuelle 4 9. Droit institutionelle communautaire 4 10.Cours pratique d’informatique juridique 4 II. Disciplines optionnelles ECTS 1. Droit intern et communautaire de la concurrance / Droit intern et communautaire des assurances 4\"
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
danke, din nou! Mai am ceva ceva intrebari, dar o sa le pun pe rand. Sunt termeni de care nu sunt sigura si nu-i gasesc in dictionarele mele.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1processuel
Dan Marasescu
4criminal (penal) procedure law
Bogdan Dusa


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
criminal (penal) procedure law


Explanation:
Din cate stiu et, "procesual" se refera la proceduri. Acum, termenul "penal" se poate traduce fie prin criminal (cel mai uzual termen), dar si efectiv prin "penal".
In filmul "Firma", cu Tom Cruise, era o scena in care tipul citea o carte pe care scria "Penal Law" - Drept penal...
Sper sa-ti ajute.

Bogdan Dusa
Romania
Native speaker of: Romanian

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
processuel


Explanation:
Droit processuel pénal

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2003-12-01 13:21:19 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, vad ca nu merge link-ul. Citez mai jos:

\"Plan des études

Troisième année I. Disciplines obligatoires ECTS1. Droit civil.Contrats spéciaux 7 2. Droit civil. Succéssions 7 3. Droit penal spécial 7 4. Droit processuel penal 7 5. Droit du travail 5 6. Droit commercial 6 7. Droit de la famille 5 8. Droit de propriété intelectuelle 4 9. Droit institutionelle communautaire 4 10.Cours pratique d’informatique juridique 4 II. Disciplines optionnelles ECTS 1. Droit intern et communautaire de la concurrance / Droit intern et communautaire des assurances 4\"



    cis01.central.ucv.ro/dijon/universites/ organigramme.pdf
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 71
Grading comment
danke, din nou! Mai am ceva ceva intrebari, dar o sa le pun pe rand. Sunt termeni de care nu sunt sigura si nu-i gasesc in dictionarele mele.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Liana Coroianu
36 days