KudoZ home » Romanian to German » Construction / Civil Engineering

plămâniu

German translation: pastellviolett / rotlila


10:04 Oct 22, 2007
Romanian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Romanian term or phrase: plămâniu
culoare pentru fatada
simoo
German translation:pastellviolett / rotlila
Explanation:
Putem forma un cuvant compus care sa descrie cel mai bine aceasta culoare. Culoarea plamanie (vezi link) este un amestec cu mov. Pe site-ul nemtesc se gasesc unele variante de culori (cu denumire).
Selected response from:

Karin-Stefanie Vikete
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3malvenfarbigajumi
5pastellviolett / rotlila
Karin-Stefanie Vikete
4 +1Pflaume
Susanna & Christian Popescu GbR
4lachsfarbig, LachsrosaAnca Nitu


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
pastellviolett / rotlila


Explanation:
Putem forma un cuvant compus care sa descrie cel mai bine aceasta culoare. Culoarea plamanie (vezi link) este un amestec cu mov. Pe site-ul nemtesc se gasesc unele variante de culori (cu denumire).


    Reference: http://www.hobbycenter.ro/produs.lista.html?cat=1&subcat=58&...
    Reference: http://www.zuhnemer.de/picturekat/ral/index.html
Karin-Stefanie Vikete
Romania
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
malvenfarbig


Explanation:
o nuanta spre mov

ajumi
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
8 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 hrs

agree  Daiana Heinrich
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Pflaume


Explanation:
sau Flieder, Malve (cum a spus şi ajumi), chiar şi Lavendel - cred că este de multe ori o chestiune de "interpretare" a nuanţelor. Malve e mai ... roz, Lavendel e mai albăstrui, Flieder e un lila f. deschis, Pflaume poate fi un lila-roz-argintiu (brumat) - există Pflaume-hell sau -dunkel.
Poate te ajuta daca te uiti şi la cataloage de moda online (otto.de...) si scrii in Suchen culorile pe care le cauti.


    Reference: http://www.tgk.de/web/phpwcms_binfiles/katalog/Bullseye_Conf...
    Reference: http://www.schmuckfedern.de/grafik/farbenk.jpg&imgrefurl=htt...
Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 56
Notes to answerer
Asker: Multumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs
  -> multumesc

1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lachsfarbig, Lachsrosa


Explanation:
in engleza ii zice "salmon" e un rozuliu
pt referinte vezi in LEO si http://www.dict.cc/german-english/lachsfarbig.html

si asta e culoarea http://images.google.ca/images?hl=en&q=lachsfarbig&oe=UTF-8&...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 11