KudoZ home » Romanian to German » Finance (general)

suma provizionata

German translation: Rückstellungsbetrag


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:suma provizionata
German translation:Rückstellungsbetrag
Entered by: Stefan Konnerth

20:16 Nov 6, 2008
Romanian to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Romanian term or phrase: suma provizionata
Nu am context, termenul apare intr-un tabel (pe langa "suma globala"
Multumesc ptr. orice lamurire
Stefan Konnerth
Rückstellung
Explanation:
adică sumă constituită provizion; provizion

provizioanele (în sensul de mai sus) sunt rezerve constituite prin operaţiuni contabile/bilanţiere, care sunt evidenţiate în conturile de provizioane
http://www.englezaonline.ro/contabilitate/contul_151_provizi...
http://www.contabilul.ro/index.php?pag=a&aid=460

http://www.proz.com/kudoz/romanian_to_english/accounting/260...

Rückstellung - Schuldsumme in der Bilanz für zu erwartende in ihrer Höhe noch nicht feststehende Forderungen

http://dict.leo.org/forum/viewWrongentry.php?idThread=214893...
Selected response from:

Ioan Biriescu
Grading comment
Mulţumesc foarte mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Provisionsbetrag sau Provisionssummekahana
3RückstellungIoan Biriescu


Discussion entries: 2





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Rückstellung


Explanation:
adică sumă constituită provizion; provizion

provizioanele (în sensul de mai sus) sunt rezerve constituite prin operaţiuni contabile/bilanţiere, care sunt evidenţiate în conturile de provizioane
http://www.englezaonline.ro/contabilitate/contul_151_provizi...
http://www.contabilul.ro/index.php?pag=a&aid=460

http://www.proz.com/kudoz/romanian_to_english/accounting/260...

Rückstellung - Schuldsumme in der Bilanz für zu erwartende in ihrer Höhe noch nicht feststehende Forderungen

http://dict.leo.org/forum/viewWrongentry.php?idThread=214893...


Ioan Biriescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc foarte mult!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Provisionsbetrag sau Provisionssumme


Explanation:
Este bineînţeles, dat fiind că termenul adiţional este "suma globală" din care rezultă de obicei comisionul.

kahana
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in RomanianRomanian