KudoZ home » Romanian to German » Law (general)

certificatul de clasare

German translation: Nachweis der Klassierung / Klassifizierungszertifikat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:certificatul de clasare
German translation:Nachweis der Klassierung / Klassifizierungszertifikat
Entered by: Laura Genescu (Briciu)

11:03 Sep 16, 2007
Romanian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: certificatul de clasare
...la prezentul Contract pana la momentul obtinerii certificatului de clasare si a fisei standard a obiectului pentru fiecare din bunurile ce fac obiectul prezentului Contract;
Laura Genescu (Briciu)
Nachweis der Klassierung / Klassifizierungszertifikat
Explanation:
sau: Klassifizierung
Sinonime pentru Klassierung (pe care îl prefer): Klasse (Kategorie), Klassifikation, Klassifizierung, Dokumentation, Indexierung, Systematik, Aufstellung, Rangfolge, Sortierung.
Bănuiesc că este vorba de clasare (= indexare) în înţelesul dat de Legea 182 (vezi link-urile: http://www.mnir.ro/lege/Ord2053_2002/ord2053_cap3.htm
www.ilfov.djc.ro/DocumenteDownload.aspx?ID=117 )

Dacă este vorba de o clasare din domeniul tehnic sau ecologie (= separare, triere) vezi link-ul cu Meyers Lexikon.
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Multumesc!

'Klassifizierungszertifikat' consider ca se potriveste cel mai bine in acest context, pentru ca este vorba de inscrierea bunurilor (a tablourilor) in diverse categorii din patrimoniu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Nachweis der Klassierung / Klassifizierungszertifikat
Susanna & Christian Popescu GbR
4Entsorgungsnachweis
Jonathan Oprean
3Einordnungs-Zeugnis; Klassifizierungszeugnis
Arpad Csabay


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Einordnungs-Zeugnis; Klassifizierungszeugnis


Explanation:
Eu asa as traduce, fiind vorba despre clasificare.

Arpad Csabay
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Entsorgungsnachweis


Explanation:
fals es sich um die "Verschrottung" eines Wirtschaftsguts.
Sonst, falls es sich um Einstellung eines Verfahrens (clasare dosar) : Nachweis über die Verfahrenseinstellung.


--------------------------------------------------
Note added at 20 Stunden (2007-09-17 07:31:26 GMT)
--------------------------------------------------

e deci vorba de "casarea" unor bunuri, atunci as zice "Entsorgungsnachweis"

Jonathan Oprean
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 39

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nachweis der Klassierung / Klassifizierungszertifikat


Explanation:
sau: Klassifizierung
Sinonime pentru Klassierung (pe care îl prefer): Klasse (Kategorie), Klassifikation, Klassifizierung, Dokumentation, Indexierung, Systematik, Aufstellung, Rangfolge, Sortierung.
Bănuiesc că este vorba de clasare (= indexare) în înţelesul dat de Legea 182 (vezi link-urile: http://www.mnir.ro/lege/Ord2053_2002/ord2053_cap3.htm
www.ilfov.djc.ro/DocumenteDownload.aspx?ID=117 )

Dacă este vorba de o clasare din domeniul tehnic sau ecologie (= separare, triere) vezi link-ul cu Meyers Lexikon.



    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Klassierung
    Reference: http://lexikon.meyers.de/meyers/Klassierung
Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 347
Grading comment
Multumesc!

'Klassifizierungszertifikat' consider ca se potriveste cel mai bine in acest context, pentru ca este vorba de inscrierea bunurilor (a tablourilor) in diverse categorii din patrimoniu.