KudoZ home » Romanian to Hungarian » Engineering (general)

zona rezervei de tras

Hungarian translation: kaptafára húzási (cvikkolási) ráhagyás

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:zona rezervei de tras
Hungarian translation:kaptafára húzási (cvikkolási) ráhagyás
Entered by: Krisztina Szűcs

09:32 Mar 22, 2018
Romanian to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / cipőgyártás
Romanian term or phrase: zona rezervei de tras
Sajnos sok szövegkörnyezettel nem tudok szolgálni, de annyit el tudok mondani röviden, hogy a varrórészlegről kikerülő lábbelik ellenőrzésével kapcsolatos utasításokban szerepel:
"Etapa 3: Arderea aţelor din zona rezervei de tras."

Sejtelmem sincs, mi lehet a "zona rezervei de tras". Ebben kérnék segítséget, ötleteket. Köszönöm!
Krisztina Szűcs
Romania
kaptafára húzási (cvikkolási) ráhagyás
Explanation:
Feţele sunt trase pe calapod după ce a fost aplicat bombeul şi introdus staiful între piele şi căptuşală. Tragerea feţelor pe calapod este executată prin lipire la vârf şi în părţi, iar la spate cu texuri bătute uniform şi consolidate în cuie. Cutele de la vârf sunt repartizate uniformpe calapod şi ciocănite, iar căptuşala în interior trebuie să fie foarte bine întinsă. Rezerva de tragere a feţelor pe calapod estede 13-15 mm. După tragerea feţelor pe calapod sunt executate operaţiunile pregătitoare tălpuirii

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2018-03-23 07:51:34 GMT)
--------------------------------------------------

pontosabban kaptafára ráhagyás része - addig kerestem a rezerva de tragere-t, hogy elfelejtettem a zona-t.
Selected response from:

Alpár-László Krecht
Grading comment
Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4angolul stockpile area, készletező raktár(terület)
Erzsébet Czopyk
3kaptafára húzási (cvikkolási) ráhagyás
Alpár-László Krecht


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
angolul stockpile area, készletező raktár(terület)


Explanation:
[DOC]caiet de sarcini.doc - Oradea.ro
www.oradea.ro/fisiere/module.../caiet de sarcini.doc
3.2 Staiful, carambii din piele si caputa (doar pana in zona rezervei de tras) sunt subtiate-pe fata-pe o latime de 3-4mm (subtiere necesara procesului de injectare). 3.3 Carambii sunt subtiati, pe partea carnoasa, pe o latime de 8-10mm si o grosime finita de pana la 60% din grosimea totala a pielii,pentru evitarea ingrosarilor ...

Stocking Magyar - Angol-Magyar Szótár - Glosbe
https://hu.glosbe.com › szótár angol › angol-magyar szótár
készletezés. To keep a supply accumulated for future use.

Raktározás, Készletezés állások, munkák és ... - Profession
https://www.profession.hu/allasok/storage-stockpiling/3,3,0,... - Translate this page
A raktárba érkező áruk átvétele, bevételezése, kiadása, adminisztrációja Raktári rend fenntartásának biztosítása

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-03-22 11:37:34 GMT)
--------------------------------------------------

Alpár-László Krecht részére:
https://www.youtube.com/watch?v=dNIIDjx0x3U
0:28-nál lehet megnézni, hogyan vágják a darabokat. Ott semmiylen maradék nincsen, amit húzni lehetne, sőt, minél takarékosabban kell bánni az anyaggal.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-03-22 11:39:22 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.youtube.com/watch?v=8Bq5DwQVpeM
Hogyan készül? A cipő ... ( Bergmann István cipészmester )
https://www.youtube.com/watch?v=JIIcdVARSAM


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-03-22 11:40:26 GMT)
--------------------------------------------------

A készletraktárban vannak az előre levágott sablonok, formák, bőrők, kaptafák, akármi

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-03-22 11:40:37 GMT)
--------------------------------------------------

Pardon, bőrök

Erzsébet Czopyk
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Köszönöm szépen, Erzsébet!


21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kaptafára húzási (cvikkolási) ráhagyás


Explanation:
Feţele sunt trase pe calapod după ce a fost aplicat bombeul şi introdus staiful între piele şi căptuşală. Tragerea feţelor pe calapod este executată prin lipire la vârf şi în părţi, iar la spate cu texuri bătute uniform şi consolidate în cuie. Cutele de la vârf sunt repartizate uniformpe calapod şi ciocănite, iar căptuşala în interior trebuie să fie foarte bine întinsă. Rezerva de tragere a feţelor pe calapod estede 13-15 mm. După tragerea feţelor pe calapod sunt executate operaţiunile pregătitoare tălpuirii

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2018-03-23 07:51:34 GMT)
--------------------------------------------------

pontosabban kaptafára ráhagyás része - addig kerestem a rezerva de tragere-t, hogy elfelejtettem a zona-t.


    Reference: http://www.mmmonline.hu/rovatok/mmm/labbeli-egyenisegre-szab...
    Reference: http://oradea.ro/fisiere/module_fisiere/16824/caiet%20de%20s...
Alpár-László Krecht
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Köszönöm szépen!