KudoZ home » Romanian to Italian » Automotive / Cars & Trucks

carte a masinii

Italian translation: libretto della macchina


12:19 Feb 15, 2005
Romanian to Italian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / cars
Romanian term or phrase: carte a masinii
jkj
Mihaela Fusar
Italian translation:libretto della macchina
Explanation:
fara contextul..
Selected response from:

Paola Dentifrigi
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4carta di circolazione
Lidia Matei
3 +1libretto della macchina
Paola Dentifrigi


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
libretto della macchina


Explanation:
fara contextul..

Paola Dentifrigi
Italy
Native speaker of: Native in ItalianItalian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mihaela maricescu: oh, yes! :) daca se refera la talon ...
12 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
carta di circolazione


Explanation:
sunt de acord cu raspunsul de dinainte "libretto della macchina"
Insa in lipsa unui context as sugera si
"carta di circolazione".

Ar fi bine sa nu avem un text minim, altfel raspunsurile noastre se bazeaza pe ghicite.

Spor la treaba!

Lidia Matei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian