KudoZ home » Romanian to Italian » Construction / Civil Engineering

utilaje pentru forat coloane

Italian translation: macchine per la perforazione di colonne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:utilaje pentru forat coloane
Italian translation:macchine per la perforazione di colonne
Entered by: Carmen Copilau

00:44 Nov 18, 2008
Romanian to Italian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Romanian term or phrase: utilaje pentru forat coloane
nu am mai mult context, este vorba de o serie de utilaje necesare pentru excavarea unor tuneluri

multumesc pentru sugestii!
Ştefania Iordan
Romania
macchine per la perforazione di colonne
Explanation:
Su questo sito ho trovato un progetto che spiega meglio il processo di realizzazione delle gallerie stradali, scavazione ed altro. Spero che ti sia utile!
http://209.85.129.132/search?q=cache:vEQTAdavN_QJ:www.inail....
Il termine che viene usato per "forare / foraj" è perforazione / perforato.

--------------------------------------------------
Note added at 1 giorno14 ore (2008-11-19 14:57:36 GMT)
--------------------------------------------------

Pali trivellati sunt prajini de foraj iar tu ai cerut Utilaje pentru forat coloane si oferi o explicatie spunand ca se folosesc la excavarea de tunele. Exista mai multe tupuri de utilaje folosite la forat printre acestea este de exemplu pompa de noroi. Parerea mea este ca dintr-un termen care se refera in general la utilaje, tu l-ai restrans doar la prajini de foraj.

--------------------------------------------------
Note added at 3 giorni21 ore (2008-11-21 22:25:25 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Esti simpatica.
Iti multumesc si sper sa ne ajutam si alta data ;0)
Selected response from:

Carmen Copilau
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4macchine per la perforazione di colonne
Carmen Copilau
2attrezzature per la foratura delle colonne
Cristiana Francone


Discussion entries: 1





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
attrezzature per la foratura delle colonne


Explanation:
E numai o idee...

--------------------------------------------------
Note added at 8 ore (2008-11-18 09:03:16 GMT)
--------------------------------------------------

Da, cred ca e si mai bine.

--------------------------------------------------
Note added at 8 ore (2008-11-18 09:07:59 GMT)
--------------------------------------------------

Cu placere!

Cristiana Francone
Native speaker of: Native in ItalianItalian
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult! Oare merge si trivellazione? Singura ocurenta pe care am gasit-o da "trivellazione delle colonne" http://www.geocontrol.it/gissi6.htm

Asker: Grazie mille! :)


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
macchine per la perforazione di colonne


Explanation:
Su questo sito ho trovato un progetto che spiega meglio il processo di realizzazione delle gallerie stradali, scavazione ed altro. Spero che ti sia utile!
http://209.85.129.132/search?q=cache:vEQTAdavN_QJ:www.inail....
Il termine che viene usato per "forare / foraj" è perforazione / perforato.

--------------------------------------------------
Note added at 1 giorno14 ore (2008-11-19 14:57:36 GMT)
--------------------------------------------------

Pali trivellati sunt prajini de foraj iar tu ai cerut Utilaje pentru forat coloane si oferi o explicatie spunand ca se folosesc la excavarea de tunele. Exista mai multe tupuri de utilaje folosite la forat printre acestea este de exemplu pompa de noroi. Parerea mea este ca dintr-un termen care se refera in general la utilaje, tu l-ai restrans doar la prajini de foraj.

--------------------------------------------------
Note added at 3 giorni21 ore (2008-11-21 22:25:25 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Esti simpatica.
Iti multumesc si sper sa ne ajutam si alta data ;0)


Carmen Copilau
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: De fapt am consultat un inginer, dar cum eu n-am habar de tehnica , iar el de limba romana... Cum am intalnit termenul intr-un inventar, mai multe date nici nu aveam. Multumesc mult oricum!