International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » Romanian to Italian » Education / Pedagogy

ergofiziologie

Italian translation: fisiologia ed ergonomia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:ergofiziologie
Italian translation:fisiologia ed ergonomia
Entered by: Carmen Iulia Ciumarnean

19:50 Nov 10, 2008
Romanian to Italian translations [PRO]
Education / Pedagogy
Romanian term or phrase: ergofiziologie
O disciplina la facultatea de educatie fizica
Carmen Iulia Ciumarnean
fisiologia ed ergonomia
Explanation:
Nu cred ca exista disciplina ca atare, dar am gasit (corsi/laboratorio di) fisiologia ed ergonomia

http://www.ausl.mo.it/dsp/spsal/AL/doc/Ergonomia_applicata_a...

http://www.triathlonteam.it/EventiFormazioneStoria.htm

http://www.bilanciodicompetenze.org/fra/prof/metallurgie/RES...

Sper sa ajute! Succes!
Selected response from:

Ştefania Iordan
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fisiologia dello sforzo
Florin Savu
3fisiologia dello sport
Roland_Lelaj
3fisiologia ed ergonomiaŞtefania Iordan


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fisiologia ed ergonomia


Explanation:
Nu cred ca exista disciplina ca atare, dar am gasit (corsi/laboratorio di) fisiologia ed ergonomia

http://www.ausl.mo.it/dsp/spsal/AL/doc/Ergonomia_applicata_a...

http://www.triathlonteam.it/EventiFormazioneStoria.htm

http://www.bilanciodicompetenze.org/fra/prof/metallurgie/RES...

Sper sa ajute! Succes!

Ştefania Iordan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fisiologia dello sport


Explanation:
Penso che la traduzione appropriata per questa materia potrebbe essere "fisiologia dello sport" visto che fa parte della facolta' di educazione fisica.

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....

Roland_Lelaj
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
Notes to answerer
Asker: Grazie, Leland

Asker: Scusa, grazie Roland


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fisiologia dello sforzo


Explanation:
Nu am reusit sa gasesc un termen echivalent, probabil ca nici nu exista, dar din definitia termenului (i.e. fiziologia corpului uman in timpul desfasurarii efortului) cred ca termenul poate fi folosit fara probleme in traducerea de mai sus.

Vezi: Primele 4 rezultate ale cautarii "fisiologia dello sforzo" pe Google.

Example sentence(s):
  • "In particolare, si richiede oggi un professionista che, sulla base della conoscenza specialistica della fisiologia dello sforzo, sia in grado di applicare metodi[...]"
  • "[...]sono stati scelti in funzione della fisiologia di contrazione dei diversi tipi di fibre muscolari, nonché dalla fisiologia dello sforzo[...]"

    Reference: http://libreriarizzoli.corriere.it/libro/caola_giovanni-fisi...
    Reference: http://www.sportpro.it/test/compex01/index.htm
Florin Savu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Florin