KudoZ home » Romanian to Italian » Education / Pedagogy

liceul teoretic - real

Italian translation: Liceo scientifico


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:liceul teoretic - real
Italian translation:Liceo scientifico
Entered by: Nona Stanciu Dell'Acqua

20:47 Nov 20, 2008
Romanian to Italian translations [PRO]
Education / Pedagogy
Romanian term or phrase: liceul teoretic - real
Profil din "Adeverinta de Studii"
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Liceo scientifico
Explanation:
Cred ca despre asta este vorba, cel putin din ce reiese din site-ul de mai jos...
Selected response from:

Diana Edmond
United Kingdom
Grading comment
Mersi Diana
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3classico - scientifico
Carmen Copilau
3Liceo scientifico
Diana Edmond


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Liceo scientifico


Explanation:
Cred ca despre asta este vorba, cel putin din ce reiese din site-ul de mai jos...


    Reference: http://it.wikipedia.org/wiki/Liceo_scientifico
Diana Edmond
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 14
Grading comment
Mersi Diana

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
classico - scientifico


Explanation:
imi dau seama ca pentru Italia, este o aberatie dar, liceului teoretic, îi corespunde "classico", iar cel real este "scientifico". Din câte ştiu eu, nu există un liceau care să-i corespundă, sau este "classico" sau "scientifico". Este la fel de adevărat că nici în România, până acum câţiva ani, nu exista un astfel de liceu dar, piaţa s-a impus.

Carmen Copilau
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Mersi Carmen, dar fiind acelasi termen, am ales pe cine a raspuns mai repede. Imi pare rau :(