KudoZ home » Romanian to Italian » Law: Contract(s)

încălcări comise

Italian translation: violazioni commesse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:încălcări comise
Italian translation:violazioni commesse
Entered by: Paola Dentifrigi

07:53 Feb 18, 2005
Romanian to Italian translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: încălcări comise
Angajatorul are obligaţia să-i plătească Salariatului toate drepturile băneşti la zi în cazul încetării Contractului, în termen de o lună de la încetarea Contractului, exceptând eventualele cheltuieli şi reduceri reţinute de Angajator din salariul Salariatului în urma încălcărilor comise de acesta. (Mulţumesc mult pentru ajutorul cotidian)
Violeta
violazioni commesse
Explanation:
.
Selected response from:

Paola Dentifrigi
Italy
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1violazioni commesse
Paola Dentifrigi
3contravvenzioni commesse
Lidia Matei


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
încãlcãri comise
violazioni commesse


Explanation:
.

Paola Dentifrigi
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mihaela maricescu: :))
19 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
încãlcãri comise
contravvenzioni commesse


Explanation:
"contravvenzione" se aplica in general pentru faptele pedepsite printr-o amenda.

Sunt de acord si cu "violazioni commesse", caci este termenul care apare pe gazanti.it in definirea termenului de "contravvenzione" = violazione, trasgressione di una norma.


    Reference: http://www.garzanti.it
Lidia Matei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16