KudoZ home » Romanian to Italian » Law (general)

directia locala de evidenta a persoanelor

Italian translation: Ufficio di Stato Civile


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:directia locala de evidenta a persoanelor
Italian translation:Ufficio di Stato Civile
Entered by: Olga Cazan

15:31 Dec 13, 2010
Romanian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: directia locala de evidenta a persoanelor
un certificat de nastere eliberat de catre directia locala de evidenta a persoanelor. Care este echivalentul in italiana?
natydanila
Italy
Ufficio di Stato Civile
Explanation:
De exemplu, cartea de identitate este eliberată de Ufficio Anagrafe, dar un certificat de naştere este emis de Ufficio di Stato Civile.

http://www.comune.cavallinotreporti.ve.it/index.php?area=1&m...

http://www.comune.biella.it/home/index.php?servizi_demografi...
Selected response from:

Olga Cazan
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ufficio Anagrafe e Stato CivileDaniela Ciobeica
4Servizi demografici e Statistici
Carmen Năsturaş (Popescu)
4Ufficio di Stato Civile
Olga Cazan
Summary of reference entries provided
Ufficio Anagrafe
Monica Tuduce

  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ufficio di Stato Civile


Explanation:
De exemplu, cartea de identitate este eliberată de Ufficio Anagrafe, dar un certificat de naştere este emis de Ufficio di Stato Civile.

http://www.comune.cavallinotreporti.ve.it/index.php?area=1&m...

http://www.comune.biella.it/home/index.php?servizi_demografi...

Olga Cazan
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: multumesc! atat pe certificatul de nastere cat si pe cel de casatorie scrie ca sunt eliberate de directia locala a persoanelor serviciul de stare civila. Deci, presupun ca trebuie ambele variante sunt ok.


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Servizi demografici e Statistici


Explanation:
I servizi demografici comprendono, l’ufficio Anagrafe, lo Stato Civile, l'ufficio Elettorale e la Leva. L’Anagrafe cura la tenuta del registro della popolazione, dei fogli di famiglia e delle schede individuali. È inoltre l’ufficio preposto al rilascio delle carte d’identità e di altre certificazioni. L'ufficio dello Stato Civile forma, conserva, aggiorna tutti gli atti concernenti lo stato civile. Rilascia gli estratti e i certificati di stato civile.

Example sentence(s):
  • http://www.proz.com/kudoz/italian_to_romanian/other/4021349-servizi_demografici_e_statistici.html
Carmen Năsturaş (Popescu)
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ufficio Anagrafe e Stato Civile


Explanation:
http://www.comune.roma.it/was/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_...


    Reference: http://www.prefettura.it/trieste/index.php?f=Spages&s=news.p...
Daniela Ciobeica
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 128




Reference comments


26 mins peer agreement (net): +2
Reference: Ufficio Anagrafe

Reference information:
Întrebarea a mai fost adresată, vezi aici:
http://www.proz.com/kudoz/romanian_to_italian/certificates_d...

Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 119

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Marionella Linte
24 mins
agree  Carmen Copilau
59 mins