KudoZ home » Romanian to Italian » Law (general)

D.Z.U.

Italian translation: programmazione giornaliera attività


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:D.Z.U.
Italian translation:programmazione giornaliera attività
Entered by: ClaudiaDragomir

16:03 Feb 14, 2012
Romanian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: D.Z.U.
Salve a tutti.
Nel verbale per la restituzione di un autoveicolo sequestrato dalla Polizia ho trovato questa sigla.

Il contesto esatto nel quale compare è quando si parla della Commissione che ha elaborato il verbale, commissione composta da tre individui (di cui si forniscono le generalità) e nominata *
"in baza *D.Z.U.* nr. 222 din 11.11.2011".

Spero che qualcuno possa aiutarmi, grazie mille!
Benedetta De Rose
programmazione giornaliera attività
Explanation:
Decizie Zilnică pe Unitate (D.Z.U.)
http://www.google.ro/#q=Decizie Zilnică peUnitate (D.Z.U.)&h...

"Art. 15
(1) Fiecare sef de departament va imputernici o persoana pentru a indeplini una sau toate atributiile ce ii revin, in cazul in care va absenta una sau mai multe zile pentru concediu, cursuri de instruire, conferinte, concediu medical, cu exceptia cazului in care exista director adjunct de directie, prin decizie scrisa, conform procedurii scrise de delegare, intocmita in acest sens.
(2) Numele persoanei prevazute la alin. (1), precum si atributiile si responsabilitatile acesteia vor fi mentionate in proiectul deciziei zilnice pe unitate. Numele persoanei imputernicite va fi comunicat intregului personal al directiei si conducerii Administratiei Nationale a Penitenciarelor.
(3) Decizia zilnica reprezinta documentul elaborat in fiecare zi lucratoare, pentru ziua urmatoare, semnat de directorul unitatii si, dupa caz, de directorii adjuncti, cu privire la organizarea si desfasurarea activitatilor de interes general pentru intregul personal al unitatii."
http://www.dreptonline.ro/legislatie/ordin_regulament_admini...

"Questo processo provoca un piano con un elenco di attività o di un programma o un calendario delle attività. Gli autori possono raccomandare un periodo di programmazione giornaliera, settimanale..."
http://it.wikipedia.org/wiki/Time_management

programmazione giornaliera attività di un'azienda; elenco/calendario giornaliero delle attività di un'azienda

--------------------------------------------------
Note added at 2 giorni13 min (2012-02-16 16:16:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu multă plăcere! :)
Selected response from:

ClaudiaDragomir
Grading comment
Grazie davvero!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4programmazione giornaliera attività
ClaudiaDragomir
3 +1Decizie de zi pe unitate
Mehedinteanu A
4Gazzetta Ufficiale della Polonia
Nona Stanciu Dell'Acqua


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Gazzetta Ufficiale della Polonia


Explanation:
Dz. U. = si tratta di:
Monitorul Oficial Polonez (sau al Poloniei)/Gazzetta Ufficiale polacca
- vedi il link riportato di seguito, sotto POLONIA -


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 95

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Decizie de zi pe unitate


Explanation:
Penso che si tratti di questo tipo di decisione:

Art. 75. - (1) Cercetarea evenimentului se face de către o comisie compusă din cel puţin 3 persoane, dintre care una să fie reprezentant al structurii interne de prevenire şi protecţie, în conformitate cu prevederile prezentelor instrucţiuni.

(2) Comisia de cercetare a evenimentului se numeşte prin decizie de zi pe unitate de către directorul unităţii penitenciare.

(3) Persoanele numite în comisia de cercetare a evenimentului trebuie să aibă pregătire tehnică corespunzătoare, să nu fie implicate în organizarea şi conducerea locului de muncă unde a avut loc evenimentul şi să nu fi avut o responsabilitate în producerea evenimentului.



    Reference: http://www.legex.ro/Decizia-530-2008-91864.aspx
Mehedinteanu A
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mmoraru: am gasit si decizie zilnica pe unitate
5 mins

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
programmazione giornaliera attività


Explanation:
Decizie Zilnică pe Unitate (D.Z.U.)
http://www.google.ro/#q=Decizie Zilnică peUnitate (D.Z.U.)&h...

"Art. 15
(1) Fiecare sef de departament va imputernici o persoana pentru a indeplini una sau toate atributiile ce ii revin, in cazul in care va absenta una sau mai multe zile pentru concediu, cursuri de instruire, conferinte, concediu medical, cu exceptia cazului in care exista director adjunct de directie, prin decizie scrisa, conform procedurii scrise de delegare, intocmita in acest sens.
(2) Numele persoanei prevazute la alin. (1), precum si atributiile si responsabilitatile acesteia vor fi mentionate in proiectul deciziei zilnice pe unitate. Numele persoanei imputernicite va fi comunicat intregului personal al directiei si conducerii Administratiei Nationale a Penitenciarelor.
(3) Decizia zilnica reprezinta documentul elaborat in fiecare zi lucratoare, pentru ziua urmatoare, semnat de directorul unitatii si, dupa caz, de directorii adjuncti, cu privire la organizarea si desfasurarea activitatilor de interes general pentru intregul personal al unitatii."
http://www.dreptonline.ro/legislatie/ordin_regulament_admini...

"Questo processo provoca un piano con un elenco di attività o di un programma o un calendario delle attività. Gli autori possono raccomandare un periodo di programmazione giornaliera, settimanale..."
http://it.wikipedia.org/wiki/Time_management

programmazione giornaliera attività di un'azienda; elenco/calendario giornaliero delle attività di un'azienda

--------------------------------------------------
Note added at 2 giorni13 min (2012-02-16 16:16:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu multă plăcere! :)

ClaudiaDragomir
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 108
Grading comment
Grazie davvero!!!