KudoZ home » Romanian to Italian » Law (general)

Atribuirea în mod distinct a bunirilor

Italian translation: Attribuzione distinta dei beni

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Atribuirea în mod distinct a bunurilor
Italian translation:Attribuzione distinta dei beni
Entered by: Lucica Abil

15:17 Mar 9, 2018
Romanian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Certificato di eredità
Romanian term or phrase: Atribuirea în mod distinct a bunirilor
Moştenitorul a acceptat succesiunea în mod expreş pur şi simplu, în calitate de frate conform conform declaraţiei autentificate sub nr.2982/09.12.2009 de BNP XXX, cu sediul în Municipiul Bucureşti şi declaratiei autcntificate sub nr.183/01.02.2010 de notar public YYY cu sediul în Municipiul Bucureşti.
** Atribuirea în mod distinct a bunirilor ** s-a făcut în baza:…………//…………
Prezentul certificat s-a eliberat în baza hotărârii definitive:…………//………
A renunţat la succesiune: nu sunt.
Sunt străini de succesiune prin neacceptare conform art. 700 Cod Civil:…/….
S-a perceput impozit de: SCUTIT
Mario Altare
L'attibuzione distinta dei beni
Explanation:
Viene fatta la divisione dei beni, e successivamente vengono attribuiti ai successori in maniera del tutto indipendente l'uno dall'altro, perché già divisi.

--------------------------------------------------
Note added at 13 giorni (2018-03-22 19:01:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ho notato solo ora che mi manca una R!
l'attRibuzione Spero te se sia accorto da solo.
Selected response from:

LILIANA BRIGHIDIU
Italy
Grading comment
Grazie mille (anche agli altri che hanno risposto) :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5assegnazione dei beni in maniera chiara
Maria Teresa Sammarco
5L'attibuzione distinta dei beni
LILIANA BRIGHIDIU
4Assegnazione in modo distinto dei beni
TATIANA SANDRU


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
assegnazione dei beni in maniera chiara


Explanation:
confermo

Maria Teresa Sammarco
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4

1 day 16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Assegnazione in modo distinto dei beni


Explanation:
Atribuirea în mod distinct a bunurilor = Assegnazione in modo distinto dei beni
oppure : assegnazione distintamente dei beni, assegnazione separatamente dei beni


TATIANA SANDRU
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
L'attibuzione distinta dei beni


Explanation:
Viene fatta la divisione dei beni, e successivamente vengono attribuiti ai successori in maniera del tutto indipendente l'uno dall'altro, perché già divisi.

--------------------------------------------------
Note added at 13 giorni (2018-03-22 19:01:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ho notato solo ora che mi manca una R!
l'attRibuzione Spero te se sia accorto da solo.

LILIANA BRIGHIDIU
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Grazie mille (anche agli altri che hanno risposto) :-)