copia dovezii de reţinere

Italian translation: Ricevuta del ritiro della patente

Romanian term or phrase:copia dovezii de reţinere
Italian translation:Ricevuta del ritiro della patente
Entered by: Mario Altare

09:44 Mar 22, 2018
Romanian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Ricorso per contravvenzione
Romanian term or phrase: copia dovezii de reţinere
Non mi convincono né "ricevuta", né "certificato", né "provvedimento"...

NOTĂ:

I. Conform prevederilor art.118 alin. (1) din O.U.G. nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, contravenientul poate depune plângere împoţriva procesului-verbal în temlen de 15 zile de la comunicare, Ia judecătoria în a cărei rază de competenţă a fost înregistrală fapta. Plângerea, semnală şi dataţă, se depune în 2exemplare, insoţită.de:
- copia procesuIui-verbal de constatare a contravenţiei;
- copia actului de identitate;
- ** copia dovezii de reţinere ** a permisului de conducere, a certificatului de înmatriculare sau de înregistrare a vehiculului sau, după caz, a autorizaţiei de reparaţii;
- copii ale oricăror alte acte sau documente în susţinerea plângerii.
Mario Altare
Ricevuta del ritiro della patente
Explanation:
Confermo.
Selected response from:

LILIANA BRIGHIDIU
Italy
Grading comment
Grazie mille (anche a Maria Teresa) :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Copia della prova di trattenimento della patente di guida
Maria Teresa Sammarco
5Ricevuta del ritiro della patente
LILIANA BRIGHIDIU


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Copia della prova di trattenimento della patente di guida


Explanation:
.

Maria Teresa Sammarco
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Francone
1 hr

agree  TATIANA SANDRU
23 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ricevuta del ritiro della patente


Explanation:
Confermo.

LILIANA BRIGHIDIU
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Grazie mille (anche a Maria Teresa) :-)