KudoZ home » Romanian to Italian » Mechanics / Mech Engineering

supporto piroettante

Italian translation: suport rotativ/pivotant


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:supporto piroettante
Italian translation:suport rotativ/pivotant
Entered by: Ştefania Iordan

20:33 Nov 23, 2008
Romanian to Italian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Romanian term or phrase: supporto piroettante
2 ruote su supporto piroettante con rulli per facile scorrevolezza con cesti pesanti (este vorba despre o autoclava con cesti e carrelli)
Carmen Iulia Ciumarnean
suport rotativ
Explanation:
http://www.google.ro/search?hl=ro&q="suport rotativ"&meta=lr...

--------------------------------------------------
Note added at 46 minute (2008-11-23 21:19:30 GMT)
--------------------------------------------------

o alta varianta este si "suport pivotant"
http://www.google.ro/search?hl=ro&q="suport pivotant"&meta=l...
Selected response from:

Ştefania Iordan
Romania
Grading comment
Multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1suport rotativŞtefania Iordan
4suport rotativ
Carmen Copilau


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
suport rotativ


Explanation:
http://www.google.ro/search?hl=ro&q="suport rotativ"&meta=lr...

--------------------------------------------------
Note added at 46 minute (2008-11-23 21:19:30 GMT)
--------------------------------------------------

o alta varianta este si "suport pivotant"
http://www.google.ro/search?hl=ro&q="suport pivotant"&meta=l...

Ştefania Iordan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ClaudiaDragomir: suport pivotant "Roti pivotante cu rulmenti...http://www.novatech.ro/index.php?page=scule-diverse-pentru-a...
1 hr
  -> Multumesc frumos!

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
suport rotativ


Explanation:
piroettante provine de la piroettare - deci se roteşte

2 roţi pe suport rotativ

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2008-11-23 22:57:26 GMT)
--------------------------------------------------

sau suport rotant
aici gasesti chiar desenul unei roti pe un astfel de suport
http://www.prontoitaliaproexim.com/articole_tehnice.htm

Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult, Carmen