KudoZ home » Romanian to Italian » Other

camera de pompe

Italian translation: locale pompe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:camera de pompe
Italian translation:locale pompe
Entered by: Adina Lazar

22:06 Feb 7, 2012
Romanian to Italian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / tehnic
Romanian term or phrase: camera de pompe
In grupurile sanitare, vestiare si bai pe pereti exista placaje cu faianta si pardoseli din gresie.
Incalzirea si apa calda este asigurata de o centrala termica care se afla la subsolul cladirii, in aceeasi incapere cu rezervorul de apa si camera de pompe.

Multumesc frumos!
Ruanabea
Romania
locale pompe
Explanation:
"Locale pompe impianto riscaldamento: posto nel piano scantinato con accesso diretto dalla scala interna, porta REI 90, locale per alloggiamento della strumentazione idraulica ed elettrica per l’impianto di riscaldamento, pompe e strumentazione per la contabilizzazione del calore di ogni singolo alloggio."
(http://www.leghiande.net/interventi/2 - Capit..pdf)
Selected response from:

Adina Lazar
Spain
Grading comment
Multumesc frumos Lara, cred ca asta este termenul corect in contextul meu!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5locale pompe
Adina Lazar
2gruppo di pompaggio
Federica Villa


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
gruppo di pompaggio


Explanation:
Nu sunt sigura, dar cred ca la asta se refera


    Reference: http://www.rossatogroup.com/sq/documenti/doc_details/47-grup...
    Reference: http://www.telezip.it/index.php/il-teleriscaldamento-a-binar...
Federica Villa
Italy
Native speaker of: Italian

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
locale pompe


Explanation:
"Locale pompe impianto riscaldamento: posto nel piano scantinato con accesso diretto dalla scala interna, porta REI 90, locale per alloggiamento della strumentazione idraulica ed elettrica per l’impianto di riscaldamento, pompe e strumentazione per la contabilizzazione del calore di ogni singolo alloggio."
(http://www.leghiande.net/interventi/2 - Capit..pdf)

Adina Lazar
Spain
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Multumesc frumos Lara, cred ca asta este termenul corect in contextul meu!