KudoZ home » Romanian to Spanish » Energy / Power Generation

LEC pozate în aer în interiorul clădirilor

Spanish translation: líneas eléctricas aéreas al interior de los edificios


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:LEC pozate în aer în interiorul clădirilor
Spanish translation:líneas eléctricas aéreas al interior de los edificios
Entered by: livia_sampetru

07:24 Feb 6, 2012
Romanian to Spanish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Romanian term or phrase: LEC pozate în aer în interiorul clădirilor
Bună dimineața,
acesta este textul:

Distanțe de siguranță între LEC (linii electrice în cablu) pozate în aer în interiorul clădirilor şi instalaţii tehnologice învecinate

Mulțumesc!
livia_sampetru
líneas eléctricas aéreas al interior de los edificios
Explanation:
3.4.1 Las entradas de las líneas eléctricas aéreas al interior de los edificios que alojan las instalaciones eléctricas de interior se realizaran a través de aisladores pasantes dispuestos de modo que eviten la entrada de agua, o bien utilizando conductores provistos de recubrimientos aislantes.

http://www.grupoprevenir.es/normativas/c/itc_rat_1a.htm

Pozate are aici intelesul de dispuse, instalate, montate
http://dexonline.ro/definitie/poza

As traduce sintagma "pozate in aer" prin adjectivul "aéreas", vad ca se foloseste frecvent.

Selected response from:

Ana Andronache
Belgium
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3cableado de lineas electricas colgado en el interiordorinac
3líneas eléctricas aéreas al interior de los edificios
Ana Andronache


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
líneas eléctricas aéreas al interior de los edificios


Explanation:
3.4.1 Las entradas de las líneas eléctricas aéreas al interior de los edificios que alojan las instalaciones eléctricas de interior se realizaran a través de aisladores pasantes dispuestos de modo que eviten la entrada de agua, o bien utilizando conductores provistos de recubrimientos aislantes.

http://www.grupoprevenir.es/normativas/c/itc_rat_1a.htm

Pozate are aici intelesul de dispuse, instalate, montate
http://dexonline.ro/definitie/poza

As traduce sintagma "pozate in aer" prin adjectivul "aéreas", vad ca se foloseste frecvent.



Ana Andronache
Belgium
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Mulțumesc!

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cableado de lineas electricas colgado en el interior


Explanation:
Articolul
http://www.google.es/search?q="cableado de lineas electricas...


    Reference: http://diccionario.sensagent.com/colgado/es-ro/
dorinac
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!