KudoZ home » Romanian to Swedish » Other

am fost afara si ma-m antrenat cu prietena mea!!Tu ce ai facut??Ai fost afara ce

Swedish translation: Jag har varit ute.......


14:50 Mar 23, 2003
Romanian to Swedish translations [Non-PRO]
Romanian term or phrase: am fost afara si ma-m antrenat cu prietena mea!!Tu ce ai facut??Ai fost afara ce
am fost afara si ma-m antrenat cu prietena mea!!Tu ce ai facut??Ai fost afara ceva??Vii la scola mâine?? Te pup//Simo
Jiyan
Swedish translation:Jag har varit ute.......
Explanation:
Jag har varit ute och tränat med min vännina! Vad har du gjort? Har du varit ute något? Kommer du till skolan i morgon? Puss/Simon
Selected response from:

Rodica Danielsson
Sweden
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Jag har varit ute.......Rodica Danielsson
5Jag har varit ute.......Rodica Danielsson


  

Answers


13 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Jag har varit ute.......


Explanation:
Jag har varit ute och tränat med min vännina! Vad har du gjort? Har du varit ute något? Kommer du till skolan i morgon? Puss/Simon

Rodica Danielsson
Sweden
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 1

13 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Jag har varit ute.......


Explanation:
Jag har varit ute och tränat med min vännina! Vad har du gjort? Har du varit ute något? Kommer du till skolan i morgon? Puss/Simon

Rodica Danielsson
Sweden
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 1