предобморочное состояние

Bulgarian translation: предоклузивно състояние

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:предобморочное состояние
Bulgarian translation:предоклузивно състояние
Entered by: KISELEV

11:26 May 16, 2018
Russian to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Russian term or phrase: предобморочное состояние
Документът за превод е извадка от медицинска история. "Анамнез: головокружения, предобморочные состояния..."
Evgeniy Kr
пред-оклузивно състояние
Explanation:
//

--------------------------------------------------
Note added at 21 minutes (2018-05-16 11:48:08 GMT)
--------------------------------------------------

Симптоми, подобни на Фаиндинг:

• Проблем с паметта
• Загуба на съзнание
• Замаяност
• Припадък

Припадък (синкоп) - това е краткотрайна загуба на съзнание и падане на фона на внезапно понижаване на метаболизма в мозъка. Най-често този спад се проявява в резултат на краткосрочно нарушение на мозъчния кръвоток и следователно липса на кислород за мозъка. Това води до замайване или загуба на съзнание.

--------------------------------------------------
Note added at 22 minutes (2018-05-16 11:49:00 GMT)
--------------------------------------------------

https://bg.naijapple.com/?p=210

--------------------------------------------------
Note added at 26 minutes (2018-05-16 11:53:35 GMT)
--------------------------------------------------

Припадъкът винаги е придружен от пред-оклузивно състояние - човек се чувства чувство на отпадналост, кръгове пред учите, ...

--------------------------------------------------
Note added at 4 jours (2018-05-21 06:42:48 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Благодаря!
Selected response from:

KISELEV
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4пред-оклузивно състояние
KISELEV
3пресинкоп/пресинкопален световъртеж
Denis Shepelev


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
пресинкоп/пресинкопален световъртеж


Explanation:
https://medpedia.framar.bg/симптоми/пресинкоп

https://www.medinfo.bg/spisanie/2015/3/statii/delikaten-bala...


Denis Shepelev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
Notes to answerer
Asker: Благодаря много


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пред-оклузивно състояние


Explanation:
//

--------------------------------------------------
Note added at 21 minutes (2018-05-16 11:48:08 GMT)
--------------------------------------------------

Симптоми, подобни на Фаиндинг:

• Проблем с паметта
• Загуба на съзнание
• Замаяност
• Припадък

Припадък (синкоп) - това е краткотрайна загуба на съзнание и падане на фона на внезапно понижаване на метаболизма в мозъка. Най-често този спад се проявява в резултат на краткосрочно нарушение на мозъчния кръвоток и следователно липса на кислород за мозъка. Това води до замайване или загуба на съзнание.

--------------------------------------------------
Note added at 22 minutes (2018-05-16 11:49:00 GMT)
--------------------------------------------------

https://bg.naijapple.com/?p=210

--------------------------------------------------
Note added at 26 minutes (2018-05-16 11:53:35 GMT)
--------------------------------------------------

Припадъкът винаги е придружен от пред-оклузивно състояние - човек се чувства чувство на отпадналост, кръгове пред учите, ...

--------------------------------------------------
Note added at 4 jours (2018-05-21 06:42:48 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Благодаря!


KISELEV
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря много!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search