порожняковая ветвь

Czech translation: prázdná větev/cesta

14:47 Aug 10, 2019
Russian to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mining & Minerals / Gems
Russian term or phrase: порожняковая ветвь
K dispozici pouze přehled projektovaných položek ze smlouvy:

- ствол вертикальный глубиной 1000 м
- разгрузочные узлы
- порожняковая ветвь
- камеры опрокидывателя
- рудоспуски
pelanovo
Czech translation:prázdná větev/cesta
Explanation:
*
Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
Děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pomocná chodba, prázdná nebo pomocná nebo vedlejší větev (chodby)
Martin Kriz
3 +1prázdná větev/cesta
Ivan Šimerka


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
prázdná větev/cesta


Explanation:
*


    https://universal_ru_en.academic.ru/2116043/%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B
Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Děkuji.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arol
19 hrs
  -> Díky!

2 days 13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pomocná chodba, prázdná nebo pomocná nebo vedlejší větev (chodby)


Explanation:
jedná se o chodbu v dole nebo v šachtě která není spojena s uhelnou slojí nebo rudnou žílou, ale podobný termín může být použit i v souvislosti se zařízením jako je například výrobní linka nebo dopravník, kde označuje tu část, která není bezprostředně spojena s hlavní činností (Конец линейного участка нижней порожняковой ветви ленты)

Example sentence(s):
  • порожняковая ветвь je vedlejší chodba

    Reference: http://www.mining-enc.ru/o/okolostvolnye-vyrabotki/
Martin Kriz
Czech Republic
Native speaker of: Native in ChineseChinese, Native in CzechCzech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search