Комплектующие оборудования для производства напитков

Polish translation: akcesoria montażowe, urządzenia do produkcji napojów

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:Комплектующие оборудования для производства напитков
Polish translation:akcesoria montażowe, urządzenia do produkcji napojów
Entered by: Oleksandr Kazhurin

13:22 May 31, 2010
Russian to Polish translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
Russian term or phrase: Комплектующие оборудования для производства напитков
Комплектующие оборудования для производства напитков
Oleksandr Kazhurin
Ukraine
akcesoria montażowe, urządzenia do produkcji napojów
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-05-31 15:38:14 GMT)
--------------------------------------------------

Wyjaśnienie w polu "dyskusja"...
Selected response from:

Malgorzata Piotrowska
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wyposażenie uzupełniające do produkcji napojów
Maciej Andrzejczak
3akcesoria montażowe, urządzenia do produkcji napojów
Malgorzata Piotrowska


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wyposażenie uzupełniające do produkcji napojów


Explanation:
PAG - uszczelnienia techniczne, kleje, wyroby gumowe ...Wyposażenie uzupełniające do zespołów przygotowania powietrza. łączniki z uchwytem montażowym; uchwyty montażowe; łączniki montażowe; manometry ...
www.pag.biz.pl/.../28-wyposazenie-uzupelniajace-do-zespolow... - Kopia

zamiast wyposażenie ew. sprzęt/urządzenia

zamiast uzupełniające ew. dodatkowe

proszę sobie to wybrac

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
akcesoria montażowe, urządzenia do produkcji napojów


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-05-31 15:38:14 GMT)
--------------------------------------------------

Wyjaśnienie w polu "dyskusja"...

Malgorzata Piotrowska
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search