объект капитального строительства

Polish translation: obiekt budowlany

20:37 Jan 16, 2012
Russian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Russian term or phrase: объект капитального строительства
Допуск к работам, которые оказывают влияние на объекты капитального строительства
Jewgienij Liszczuk
Poland
Polish translation:obiekt budowlany
Explanation:
Proszę zwrócić uwagę - tekst po rosyjsku wygląda na tłumaczenie z innego języka przy pomocy translatora - brzmi bowiem bezsensownie
Selected response from:

Aleksander Szkarowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4obiekt budowlany
Aleksander Szkarowski
3budynek lub budowla w trakcie procesu budowlanego / w budowie
IRA100
2obiekt budownictwa inwestycyjnego
Andrzej Grzegrzółka


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
budynek lub budowla w trakcie procesu budowlanego / w budowie


Explanation:
prop.
budynki i budowle w trakcie procesu budowlanego
nie istnieje identyczne pojęcie w polskim prawie budowlanym,
http://ru.wikipedia.org/wiki/Объект_капитального_строительст...
http://www.dom.pl/budynek-a-budowla.html
http://pl.wikipedia.org/wiki/Budowa

IRA100
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian

12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
obiekt budownictwa inwestycyjnego


Explanation:
związany z inwestycjami o ważnym znaczeniu

--------------------------------------------------
Note added at   18 godz. (2012-01-17 14:37:46 GMT)
--------------------------------------------------

inwestycja budowlana

to określenie będzie bliższe terminologii budowlanej

Andrzej Grzegrzółka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

1 day 22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obiekt budowlany


Explanation:
Proszę zwrócić uwagę - tekst po rosyjsku wygląda na tłumaczenie z innego języka przy pomocy translatora - brzmi bowiem bezsensownie

Aleksander Szkarowski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search