разряженность

Ukrainian translation: розрядженість

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:разряжение
Ukrainian translation:розрядженість
Entered by: olenast

09:31 Apr 3, 2005
Russian to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Russian term or phrase: разряженность
разряженность батарей
olenast
Canada
розрядженість
Explanation:
.
Selected response from:

Natalya Zelikova
Poland
Grading comment
Спасибо, Наталья!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4розрядженість
Natalya Zelikova
5 +1пишний одяг; розцяцькованість :-)
Vassyl Trylis
4розрядження батарей
Ludwig Chekhovtsov


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
разряженность
розрядженість


Explanation:
.

Natalya Zelikova
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Спасибо, Наталья!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarema
7 mins

agree  Kirill Semenov
8 mins

agree  Nik-On/Off: а може виснаженість?
3 hrs

agree  Ann Nosova
8 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
разряженность
пишний одяг; розцяцькованість :-)


Explanation:
Якщо можна здогадатися, що мав на увазі той мудрець, котрий створив "разряженность батарей", то можна й перекласти по-людськи: розрядка батарей, розряджений стан батарей - залежно від контексту.

itForUm /українська версiя/ - Спецслужби ...
... Через малі розміри, високу розрядженість (приблизно
1 точка на друкарський символ) і ...


--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2005-04-03 10:18:30 GMT)
--------------------------------------------------

it.for-ua.com/ukr/news/2001/11/15/133915.html

Це до того, що \"розрядженість\" якщо й існує, то має інший смисл. Точніше, це \"слово\" можна тлумачити як хочеш.

Vassyl Trylis
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Абсолютно с Вами согласен на этот раз, поскольку по-русски это таки разряжение батарей
2 hrs
  -> розрядження - це процес, а розрядженістю вони хочуть назвати стан.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
разряженность
розрядження батарей


Explanation:
РАДИКАЛ ... РЯДОВЕ ВУГІЛЛЯ
... розрядження електричного конденсатора тощо. ...
www.vesna.org.ua/txt/biletskv/slovnyk/21.html

PDF] 2.1 ДОСЛІДЖЕННЯ КЛЮЧА НА БІПОЛЯРНОМУ ...
... конденсатор розряджається, і струм розрядження, який має зворотний щодо струму ...
faksu.vstu.vinnica.ua/SiteNEV/ ua/laboratory/pdf/lab_p2_7.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 46 mins (2005-04-03 18:17:08 GMT)
--------------------------------------------------

НВП \"Фотаком-ТК\"
... обмеження ступеню розрядження батареї при вiдсутностi мережi;...
www.nvp-tc.fk.lutsk.ua/dve9.php

Виконання в дорозі такого ж обсягу робіт, як на робочому місці
... зберегти дані до того, як відбудеться повне розрядження батареї. ...
www.microsoft.com/ukraine/ windowsxp/overview/laptop.mspx

| ... (054) УкрПейдж |
... Сигнал розрядження батареї ...
www.ukrpage.km.ua/p_bumermini.html



--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 49 mins (2005-04-03 18:20:17 GMT)
--------------------------------------------------

А вот как это болжно быть по-русски:

Глоссарий
... Полное разряжение батарей приводит к разукрупнению кристаллических образований и увеличению реальной емкости аккумулятора ...
www.iru.ru/info/glossary/run.php - 36k

Ludwig Chekhovtsov
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search