Прошито, пронумеровано, скреплено печатью на __ листах

Ukrainian translation: прошито, пронумеровано та скріплено печаткою ... сторiнок

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:Прошито, пронумеровано, скреплено печатью на __ листах
Ukrainian translation:прошито, пронумеровано та скріплено печаткою ... сторiнок
Entered by: Andrey Rykov

10:47 Jul 19, 2006
Russian to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Russian term or phrase: Прошито, пронумеровано, скреплено печатью на __ листах
Нотариальная надпись
Andrey Rykov
Russian Federation
прошито, пронумеровано та скріплено печаткою ... сторiнок
Explanation:
Прошито, пронумеровано та скріплено печаткою ... сторiнок

Перевірив на нот.копії.

Думаю, що може бути написано й інакше.

--------------------------------------------------
Note added at 9 мин (2006-07-19 10:56:32 GMT)
--------------------------------------------------

Інший варіант:

Прошнуровано, пронумеровано та скріплено печаткою ___ аркушів.

--------------------------------------------------
Note added at 12 мин (2006-07-19 10:59:25 GMT)
--------------------------------------------------

Ось як тут.
http://www.minjust.gov.ua/?do=d&did=1200&sid=law_2_6
Отже, вважаємо що Мінюст має рацію. Пропоную зупинитися на другому варіанті.


--------------------------------------------------
Note added at 13 мин (2006-07-19 11:00:25 GMT)
--------------------------------------------------

Не приймаються також документи, викладені на кількох окремих аркушах, якщо вони не пронумеровані, не прошнуровані і кількість прошнурованих аркушів не завірена підписом посадової особи та печаткою установи, підприємства або організації, що видали документи.


Selected response from:

Jarema
Ukraine
Grading comment
Спасибо всем!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3прошито, пронумеровано та скріплено печаткою ... сторiнок
Jarema
4пронумеровано, прошнуровано та опечатано ... с.
Ludwig Chekhovtsov


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
прошито, пронумеровано та скріплено печаткою ... сторiнок


Explanation:
Прошито, пронумеровано та скріплено печаткою ... сторiнок

Перевірив на нот.копії.

Думаю, що може бути написано й інакше.

--------------------------------------------------
Note added at 9 мин (2006-07-19 10:56:32 GMT)
--------------------------------------------------

Інший варіант:

Прошнуровано, пронумеровано та скріплено печаткою ___ аркушів.

--------------------------------------------------
Note added at 12 мин (2006-07-19 10:59:25 GMT)
--------------------------------------------------

Ось як тут.
http://www.minjust.gov.ua/?do=d&did=1200&sid=law_2_6
Отже, вважаємо що Мінюст має рацію. Пропоную зупинитися на другому варіанті.


--------------------------------------------------
Note added at 13 мин (2006-07-19 11:00:25 GMT)
--------------------------------------------------

Не приймаються також документи, викладені на кількох окремих аркушах, якщо вони не пронумеровані, не прошнуровані і кількість прошнурованих аркушів не завірена підписом посадової особи та печаткою установи, підприємства або організації, що видали документи.




Jarema
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Спасибо всем!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexander Onishko
15 mins
  -> Дякую.

agree  Vassyl Trylis: авжеж що так і має бути
7 hrs
  -> Дякую.

agree  Marta Argat
3 days 4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пронумеровано, прошнуровано та опечатано ... с.


Explanation:
Форма 8
Всього у цьому описі пронумеровано, прошнуровано та опечатано. с., ...
www.archives.gov.ua/Law-base/ Regulations/1998-1893-8-i.rtf -

Інструкція про порядок обліку, зберігання і використання
Всього у цьому описі пронумеровано, прошнуровано та опечатано ...
gki.com.ua/DyWP/bindata/_0003867_file.pdf


Космічний портал України / Законодавство / Про затвердження ...Всього у цьому описі пронумеровано, прошнуровано та опечатано. ___________________________________________________________________________ с. ...
www.nkau.gov.ua/nsau/pravonsau.nsf/0/ d445b3fd1b7a86c4c2256cf800588222!OpenDocument&Click= -


Пенсійний фонд УкраїниУсього в цьому описі пронумеровано, прошнуровано та опечатано. ______________________________________________________________ с.,. (цифрами і літерами) ...
www.pfu.gov.ua/.../uk/publish/ printable_article;jsessionid=B42874D0EA64E4A78383698690A265C5?art_id=41443 - 523k



Ludwig Chekhovtsov
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search