KudoZ home » Russian to Bulgarian » Agriculture

борона-лущильник

Bulgarian translation: дискови брани-лющилници

09:22 Feb 22, 2018
Russian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / селскостопанска техника
Russian term or phrase: борона-лущильник
Още един въпрос за селскостопанска техника - "борона-лущильник". Цлото название на орудието е "тяжёлая дисковая борона-лущильник".
Evgeniy Kr
Bulgarian translation:дискови брани-лющилници
Explanation:
https://www.google.bg/search?q=брана лющилник&rlz=1C1GYPO_bg...
Selected response from:

Yavor Popov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря много! Използвал съм този вариант.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1лющилник
ing. Vanya Vladimirova
4дискови брани-лющилници
Yavor Popov
3дискова брана за плитка обработка
Denis Shepelev
3дискова брана
Persiana Pastuhova


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
бороны-лущильники
дискова брана


Explanation:
.


    https://autoline.bg/-/prodazhba/diskovi-brani/-dukat-dlm-5--17090613220073484200
Persiana Pastuhova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
бороны-лущильники
дискови брани-лющилници


Explanation:
https://www.google.bg/search?q=брана лющилник&rlz=1C1GYPO_bg...

Yavor Popov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря много! Използвал съм този вариант.

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
бороны-лущильники
лющилник


Explanation:
Виждам, че за "лущильник" на българск използват думата "лющилник", ако се чудите за нея. Както сте го цитирали, изглежда, че предходната част "тяжёлая дисковая борона" е по-скоро обяснение какво представлява "лущильник".

--------------------------------------------------
Note added at 3 часа (2018-02-22 12:52:55 GMT)
--------------------------------------------------

По-скоро намирате множествено число на "лющилник", което е "лющилници", не съм срещала думата в женски род, а и при търсене в Гугъл, не дава резултат

ing. Vanya Vladimirova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря, аз току що съм намерил и думата "лющилница", това също ли е?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marin Zagorchev: Лющилник - има го в селскостопанската енциклопедия. Използват се за механизирано изкореняване на бурени преди по-нататъшна обработка.
3 days 4 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
бороны-лущильники
дискова брана за плитка обработка


Explanation:
Вариант.
http://simpa.bg/produkti.php?kat=14&podk=51&str=75

Иначе се използва лющилник.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-02-22 12:56:56 GMT)
--------------------------------------------------

Както Ви е отговорила и Ваня Владимирова, не мисля, че има такава дума "лющилница". Може би си мислите за "лющилници", което е множествено число на "лющилник".
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=210676

Denis Shepelev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Лющилник? Също има и дума "лющилница", има ли някаква разлика? Благодаря много.