KudoZ home » Russian to Bulgarian » Medical

Кремофор EL (Cremophor EL)

Bulgarian translation: Употреба на други препарати, разтворени в Cremophor EL


18:57 Oct 2, 2001
Russian to Bulgarian translations [PRO]
Medical
Russian term or phrase: Кремофор EL (Cremophor EL)
Применение других препаратов, растворенных в Кремофоре EL.
Ludwig Chekhovtsov
Bulgarian translation:Употреба на други препарати, разтворени в Cremophor EL
Explanation:
Това е някакво търговско название и не бива да го превеждате, а и не можете.
Selected response from:

Comtrans1
Grading comment
Сигурно Вие сте прав, и все пак на руски понякога се пише: Cremophor и редом (Кремофор). Не може ли и на български да бъде така?
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Употреба на други препарати, разтворени в Cremophor ELComtrans1
4Хромофор
Natasha Stoyanova


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Употреба на други препарати, разтворени в Cremophor EL


Explanation:
Това е някакво търговско название и не бива да го превеждате, а и не можете.

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 18
Grading comment
Сигурно Вие сте прав, и все пак на руски понякога се пише: Cremophor и редом (Кремофор). Не може ли и на български да бъде така?

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Хромофор


Explanation:
Вероятно ошибка в написании - Chromophore - coloured chemical compound, вид полимера, применяется в качестве растворителя, отличается высоким оптическим преломлением.

Справки: Энциклопедический словарь и Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 15