KudoZ home » Russian to Bulgarian » Tech/Engineering

БЛТЙМБФОБС ЛТБУЛБ

Bulgarian translation: БЛТЙМОБ ВПС


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:БЛТЙМБФОБС ЛТБУЛБ
Bulgarian translation:БЛТЙМОБ ВПС
Entered by: Comtrans1

05:30 Nov 22, 2001
Russian to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: БЛТЙМБФОБС ЛТБУЛБ
бЛТЙМОБ ВПС МЙ УЕ ЛБЪЧБ?
лБЛЧП Е "ФЙЛ ЛПМПТ", "ФЙЛ ЛПТЙМ"
slavist
БЛТЙМОБ ВПС
Explanation:
фБЛБ Е ОБ ВЯМЗБТУЛЙ.
ъБ ПУФБОБМЙФЕ ОЕЭБ - ХЧЙ, ОЕ НПЗБ ДБ РПНПЗОБ
Selected response from:

Comtrans1
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5БЛТЙМОБ ВПСComtrans1
4акрилатна бояLudwig Chekhovtsov


Discussion entries: 1





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
БЛТЙМОБ ВПС


Explanation:
фБЛБ Е ОБ ВЯМЗБТУЛЙ.
ъБ ПУФБОБМЙФЕ ОЕЭБ - ХЧЙ, ОЕ НПЗБ ДБ РПНПЗОБ

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 18

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
акрилатна боя


Explanation:
Тик колор - мога да кажа, че това е цвят на дърво, как на български не зная,
но на руски се казва "тик":

1)“ К А Р Б О Х И М “ ООД гр. Русе
тел. 48-41-53, мобифон: 048-922-152
Вододисперсионна боя за вътрешно боядисване
Характеристика: Представлява суспензия на пигменти и пълнители в полимерна дисперсия. Произвежда се с основно свързващо вещество “Стирол”-акрилатна дисперсия. http://www.infotech.bg/homepages/karbochim/products_bg.htm

2)Rekordi Sofia
ЕКО латекса е базиран на чисто акрилатна водна дисперсия ...
http://web.orbitel.bg/rekordi/bg/Products/latex.htm

3)Мы делаем двери
Внутренние двери типа "Супер-мульти-колор"
... имеет покрытие из полимерной пленки толщиной 1 мм " под дерево": орех, вяз, тик, дуб светлый, дуб рустованный, ясень белый, ясень классический, бук ...
http://www.novoferm.ru/doors2.html -

4)Малый энциклопедический словарь Брокгауза и Ефрона
Тик (дерево) (Capra sibirica), в Сибири, главным образом, в Саянск. горах.


Успех!


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 64