KudoZ home » Russian to Dutch » Law (general)

Вкладыш+++

Dutch translation: in een bijlage behorende bij de geboorteakte wordt bevestigd / op grond van


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:Вкладыш+++
Dutch translation:in een bijlage behorende bij de geboorteakte wordt bevestigd / op grond van
Entered by: Evert DELOOF-SYS

18:51 Jul 20, 2005
Russian to Dutch translations [PRO]
Law (general)
Russian term or phrase: Вкладыш+++
Опять "официозный" язык:
Вкладыш в свидетельство о рождении, подтверждающий наличие у ребенка гражданства Российской Федерации.....
Inlegvel???? Bijvoegsel???? Bijlage????
Это отдельный листочек примерно в половину формата А4.
Bijvoegsel tot de geboorte acte, bevestigde dat het kind de burgerschap van de Russische Federatie bezit. ???

Далее в документе только одна фраза - Иванов Иван Иванович является гражданином Российской Федерации на основании пункта ....части.....(идет перечисление законов).
Ivanov Ivan is de burger van de Russische Federatie op basis van.....??????
Извините, что получилось два вопроса в одном....
Svetlana Touloub
in een bijlage behorende bij de geboorteakte wordt bevestigd
Explanation:
Of: De bijlage behorende bij...bevestigt dat...

En:
Ivan Ivanovic Ivanov is volgens/op basis van punt...inwoner/burger van de Russische Federatie...
Klinkt wat stroef, maar is juist. Don't worry.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-07-20 19:05:02 GMT)
--------------------------------------------------

of zoals Kaat schrijft: op grond van...
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2op grond vanKaat
4 +1in een bijlage behorende bij de geboorteakte wordt bevestigd
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Âêëàäûø+++
op grond van


Explanation:
antwoord op de 2e vraag

Kaat
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evert DELOOF-SYS: op grond van/volgens
9 mins
  -> dank je

agree  Huijer
11 hrs
  -> dank je

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Âêëàäûø+++
in een bijlage behorende bij de geboorteakte wordt bevestigd


Explanation:
Of: De bijlage behorende bij...bevestigt dat...

En:
Ivan Ivanovic Ivanov is volgens/op basis van punt...inwoner/burger van de Russische Federatie...
Klinkt wat stroef, maar is juist. Don't worry.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-07-20 19:05:02 GMT)
--------------------------------------------------

of zoals Kaat schrijft: op grond van...

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Huijer
11 hrs