KudoZ home » Russian to Dutch » Law (general)

дворец гражданских обрядов

Dutch translation: paleis voor burgerlijke plechtigheden


08:13 Dec 19, 2010
Russian to Dutch translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law (general) / geboortebewijs
Russian term or phrase: дворец гражданских обрядов
Место ренистрации рождения
дворец гражданских обрядов
ksuxa
Dutch translation:paleis voor burgerlijke plechtigheden
Explanation:
хотя слово "дворец" в подобных сочетаниях и не испльзуется. Это скорее будет не "paleis", а "feestzal".

Selected response from:

Vasilisa
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5paleis voor burgerlijke plechtigheden
Vasilisa
4trouwpaleisHalyna Smakal


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
paleis voor burgerlijke plechtigheden


Explanation:
хотя слово "дворец" в подобных сочетаниях и не испльзуется. Это скорее будет не "paleis", а "feestzal".



Vasilisa
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 3

1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trouwpaleis


Explanation:
как вариант trouwpaleis

см. trouwen-op-internet , huwelijk.tipjes.nlTrouw Paleis http://www.trouwpaleis.nl/ Trouw Stad Trouw Stad http://www.
trouwstad.nl/ Trouwen Forum Trouwen Forum http://www.trouwforum.nl/ ...
http://huwelijk.tipjes.nl/cat/trouwen-op-internet.html

Trouw Paleis
Trouw Paleis
http://www.trouwpaleis.nl/

Nederlands blogEn dan doen we ook het trouw-paleis, en en restaurant afhuren, en zo. En dan kan
mijn vrouw een visum voor NL krijgen. En toen gingen we toch maar vast ...
http://www.froit.nl/pages/Nedblog.html - 39k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2010-12-21 06:03:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://startgoogle.startpagina.nl/index.php?q="trouwpaleis"&...

Halyna Smakal
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian