незнакомка

Dutch translation: een onbekend, lief meisje

Russian to Dutch translations [Non-PRO]
Russian term or phrase: незнакомка
просто незнакомая милая девушка
Спасибо!

Dutch translation:een onbekend, lief meisje
Explanation:
doet mij spontaan denken aan 'Neznakomka' van Blok!
groeten,

Elisabeth
Selected response from:

Elisabeth Ghysels
Grading comment
Ìîé äðóã ïî-ïåðåïèñêå áûë î÷åíü óäèâë¸í: îòêóäà ÿ çíàþ òàêèå ñëîâà íà åãî ðîäíîì ÿçûêå! Îãðîìíåéøåå ÑÏÀÑÈÁÎ!
Have a great day!
Tanya
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1onbekende
Said Kaljanac a.k.a. SARAJ
3 +1Het geheimzinnige/raadselachtige meisje
Marc Kuypers
2een onbekend, lief meisje
Elisabeth Ghysels


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
onbekende


Explanation:
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-17 23:06:23 (GMT)
--------------------------------------------------

het onbekende meisje

Said Kaljanac a.k.a. SARAJ
Belgium
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alszeg
15 mins
  -> bedankt :-)

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Het geheimzinnige/raadselachtige meisje


Explanation:
Als het hier om een literaire vertaling gaat, wordt er misschien een geheimzinnig of raadselachtig meisje bedoeld. Maar dit hangy dan uiteraard van de context af.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-18 08:45:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Sorry voor de schrijffout: dit hangt dan af van de context.

Marc Kuypers
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Svetlana Touloub
1 day 12 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
een onbekend, lief meisje


Explanation:
doet mij spontaan denken aan 'Neznakomka' van Blok!
groeten,

Elisabeth

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 26
Grading comment
Ìîé äðóã ïî-ïåðåïèñêå áûë î÷åíü óäèâë¸í: îòêóäà ÿ çíàþ òàêèå ñëîâà íà åãî ðîäíîì ÿçûêå! Îãðîìíåéøåå ÑÏÀÑÈÁÎ!
Have a great day!
Tanya