KudoZ home » Russian to Dutch » Other

kursovye raboty

Dutch translation: Proefwerk/scriptie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:kursovye raboty
Dutch translation:Proefwerk/scriptie
Entered by: ukrland

12:23 Oct 11, 2001
Russian to Dutch translations [Non-PRO]
Russian term or phrase: kursovye raboty
Geen verdere context.
rusned
Proefwerk
Explanation:
Grote Van Dale
"Proefwerk"- werk dat men iemand opgeeft om daaruit zijn bekwaamheid te beoordelen.,op scholen opgegeven werk, ter bepaling van het cijfer van de vorderingen.
Selected response from:

ukrland
Grading comment
Ik was vergeten erbij te vermelden dat het om een universitaire opleiding ging. Ik ga er dus vanuit dat ik het woord beter als scriptie zou kunnen vertalen (proefwerken worden met name gegeven op middelbare scholen)
In ieder geval bedankt voor het verder op weg helpen
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5cursusopdrachtenxxxElkeS
5Proefwerkukrland


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Proefwerk


Explanation:
Grote Van Dale
"Proefwerk"- werk dat men iemand opgeeft om daaruit zijn bekwaamheid te beoordelen.,op scholen opgegeven werk, ter bepaling van het cijfer van de vorderingen.

ukrland
Grading comment
Ik was vergeten erbij te vermelden dat het om een universitaire opleiding ging. Ik ga er dus vanuit dat ik het woord beter als scriptie zou kunnen vertalen (proefwerken worden met name gegeven op middelbare scholen)
In ieder geval bedankt voor het verder op weg helpen

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cursusopdrachten


Explanation:
Zonder context zou ik het algemeen houden. Het kan hier gaan om theoretische en praktische oefeningen, verhandelingen,case-studies, enz., kortom het met de cursus verbonden onderzoekswerk.

Zie referenties.



    Reference: http://www.aasup.nl/aasup/cursussen/unix.html
    Reference: http://www.kun.nl/utn/naschol.html
xxxElkeS
PRO pts in pair: 16