KudoZ home » Russian to Polish » Art/Literary

салфеточное кольцо

Polish translation: pierscien do serwetki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:салфеточное кольцо
Polish translation:pierscien do serwetki
Entered by: Natalie

12:01 Jan 30, 2002
Russian to Polish translations [PRO]
Art/Literary
Russian term or phrase: салфеточное кольцо
...но вольная одинокая душа выскальзывает из-под льняной бахромы, проходит ужом сквозь салфеточное кольцо...
Katarzyna Chmiel
Poland
pierscien do serwetki
Explanation:
Chyba to "urzadzenie" nie ma konkretnej nazwy...
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pierscien do serwetki
Natalie
4krążek do serwetek
Araksia Sarkisian


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pierscien do serwetki


Explanation:
Chyba to "urzadzenie" nie ma konkretnej nazwy...

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 220
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: Oj, chyba ma...lol
17 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krążek do serwetek


Explanation:
Krążki-ceny
K-2 BIURO HANDLOWE K.KLUZEK S.C. Adres Strona główna Księga Gości NOWOŚCI [ Pudełka ] [ Stelaże ] [ Tacki ] [ Krążki ] [ Worki hygo ] [ Serwetki ] Pucharki ] [ Dystrybutor do łyżeczek


    Reference: http://www.kluzek.pl
Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Natalie: 1)na tej stronie nie ma "krazkow do serwetek" (chyba ze ja nie moge znalezc), tam sa "krazki pod torty i ciasta" i "serwetki pod torty i ciasta"; 2)krazek nie ma dziurki, wiec ta wersja na pewno nie pasuje...
4 hrs
  -> Myњlalam, їe u tego Pana moїno kupiж kr№їki...lol