KudoZ home » Russian to Polish » Furniture / Household Appliances

фуджика

Polish translation: piec Fujix


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:печка фуджика
Polish translation:piec Fujix
Entered by: Ewa Cetnarowska

17:35 Dec 2, 2010
Russian to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Furniture / Household Appliances
Russian term or phrase: фуджика
Это выдающееся достижение американской технической мысли, намного превосходящее керосинку, керогаз и даже навечно оставшуюся в благодарной памяти армянского народа "Фуджику", дает на выходе отлично прожаренное мясо...
zabol
Fujix
Explanation:
Jeśli poszukać w Internecie wg obrazków, to widać, że piece swą nazwę zawdzięczają nazwie japońskiego producenta "Fujix". Proponowałabym "piec firmy Fujix", bo fudżika/fudżyka po polsku nie będzie nic znaczyć.
Selected response from:

Ewa Cetnarowska
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4potoczne określenie wyrobu firmy FujiAndrzej Grzegrzółka
4Fujix
Ewa Cetnarowska
2piec "Fudżika" / "fudżyka"
Michal Glowacki


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
piec "Fudżika" / "fudżyka"


Explanation:
chyba nie ma polskiego tłumaczenia, to po prostu rodzaj/marka piecyków, patrz niżej, więc może transliteracja/transkrypcja? Zależy do czego tekst i czy da się dodać może przypis jakiś?


    Reference: http://tinyurl.com/2dsf8hw
Michal Glowacki
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Fujix


Explanation:
Jeśli poszukać w Internecie wg obrazków, to widać, że piece swą nazwę zawdzięczają nazwie japońskiego producenta "Fujix". Proponowałabym "piec firmy Fujix", bo fudżika/fudżyka po polsku nie będzie nic znaczyć.

Ewa Cetnarowska
Spain
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Dziękuję


5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
фуджик
potoczne określenie wyrobu firmy Fuji


Explanation:
фуджик - to popularne, potoczne określenie wyrobu firmy Fuji

http://forum.nag.ru/forum/index.php?showtopic=45797
http://yandex.ru/yandsearch?text=Fuji фуджик&lr=120


Andrzej Grzegrzółka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish