KudoZ home » Russian to Polish » Law: Contract(s)

акт приёмки-сдачи услуг

Polish translation: Protokół zdawczo-odbiorczy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:акт приёмки-сдачи услуг
Polish translation:Protokół zdawczo-odbiorczy
Entered by: Janusz Kaminski

10:33 Nov 5, 2008
Russian to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Russian term or phrase: акт приёмки-сдачи услуг
czy to jest protokół zdawczo-odbiorczy? jeśli tak, to czy tenże protokół może odnosić się do usług udostępnienia przestrzeni reklamowej?
Janusz Kaminski
Latvia
Protokół zdawczo-odbiorczy
Explanation:
http://tinyurl.com/65edzb

--------------------------------------------------
Note added at   22 min (2008-11-05 10:55:49 GMT)
--------------------------------------------------

Pewnie będzie to też miało zastosowanie do usług udostępnienia przestrzeni reklamowej. Jeśli tę przestrzeń/ powierzchnię można odebrać jako coś fizycznie istniejącego. Ale to tylko moje zdanie

--------------------------------------------------
Note added at 8 dni (2008-11-14 05:50:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję
Selected response from:

Alla Kukolenko
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Protokół zdawczo-odbiorczy
Alla Kukolenko
3protokół odbioru końcowego
aleksandra_t


  

Answers


3 days8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
protokół odbioru końcowego


Explanation:
Miałam w dokumentach taki termin

aleksandra_t
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Protokół zdawczo-odbiorczy


Explanation:
http://tinyurl.com/65edzb

--------------------------------------------------
Note added at   22 min (2008-11-05 10:55:49 GMT)
--------------------------------------------------

Pewnie będzie to też miało zastosowanie do usług udostępnienia przestrzeni reklamowej. Jeśli tę przestrzeń/ powierzchnię można odebrać jako coś fizycznie istniejącego. Ale to tylko moje zdanie

--------------------------------------------------
Note added at 8 dni (2008-11-14 05:50:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję


    Reference: http://tinyurl.com/65edzb
Alla Kukolenko
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janina Nowrot
6 days