KudoZ home » Russian to Polish » Tech/Engineering

лузимер

Polish translation: polimer


10:46 Jan 6, 2002
Russian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: лузимер
(???)рецептура лака для волос
Katarzyna Chmiel
Poland
Polish translation:polimer
Explanation:
Wydaje mi sie, ze to po prostu "typo" i powinno byc "polimer":

NP.:
... kosmetyków do układania włosów zawierającą specjalny polimer "pro-elastic", który nadaje fryzurze nowe walory ... pianka (200 ml). lakier (250 ml, 75 ml). żel. ...
www.wella.com.pl/styling2.htm

... błonotwórczy polimer (B) inny niż polimer (A), wybrany spośród anionowych ... sposobu układania włosów lub utrwalania fryzury przy użyciu danej kompozycji ...
www.arsinfo.pl/arspatent/wyd/bup_01/bup10_01/html/wyn10a.ht...

... składzie specjalny polimer stylizujšcy oraz składniki pielęgnujšce włosy - aminokwasy pszeniczne i prowitaminę B5. Lotion zwiększa trwałość fryzury ...
www.joanna.pl/Prof0011.html

itp
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1polimer
Natalie
2lysimeter (if it is ëčçčěĺňđ)
Araksia Sarkisian


Discussion entries: 1





  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
lysimeter (if it is ëčçčěĺňđ)


Explanation:
volumetric lysimeter
or
weighing lysimeter

Cm:
Óńňđîéńňâî äë˙ ŕâňîěŕňč÷ĺńęîăî ďîääĺđćŕíč˙ óđîâí˙ ăđóíňîâűő âîä č čçěĺđĺíč˙ đŕńőîäŕ âîäű â ëčçčěĺňđĺ ďđĺäíŕçíŕ÷ĺíî äë˙ čçěĺđĺíč˙ ęîëč÷ĺńňâŕ čńďŕđčâřĺéń˙ č číôčëüňđîâŕííîé â ëčçčěĺňđĺ âëŕăč, ŕ ňŕęćĺ äë˙ ŕâňîěŕňč÷ĺńęîăî ďîääĺđćŕíč˙ çŕäŕííîăî óđîâí˙ ăđóíňîâűő âîä ďđč âîäíî-áŕëŕíńîâűő čńńëĺäîâŕíč˙ő íŕ ěĺëčîđčđîâŕííűő çĺěë˙ő.

or

Application of Membrane Filtration to Prevent Microbial Contamination of Lysimeter Water




--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-06 11:44:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Just guessing...


    Reference: http://www.vniimz.ru/cgi-bin/showtech.cgi?38
    Reference: http://www.yandex.ru/yandsearch?text=lysimeter
Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Natalie: Как-то не просматривается связь между мелиорацией и лаком для волос...
3 mins
  -> lol...agree, I was tryin' to find smth close to the spelling of the word...

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
polimer


Explanation:
Wydaje mi sie, ze to po prostu "typo" i powinno byc "polimer":

NP.:
... kosmetyków do układania włosów zawierającą specjalny polimer "pro-elastic", który nadaje fryzurze nowe walory ... pianka (200 ml). lakier (250 ml, 75 ml). żel. ...
www.wella.com.pl/styling2.htm

... błonotwórczy polimer (B) inny niż polimer (A), wybrany spośród anionowych ... sposobu układania włosów lub utrwalania fryzury przy użyciu danej kompozycji ...
www.arsinfo.pl/arspatent/wyd/bup_01/bup10_01/html/wyn10a.ht...

... składzie specjalny polimer stylizujšcy oraz składniki pielęgnujšce włosy - aminokwasy pszeniczne i prowitaminę B5. Lotion zwiększa trwałość fryzury ...
www.joanna.pl/Prof0011.html

itp

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 220

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: ...if it is polimer, of course
1 hr

neutral  leff: Jak na 'typo' to zbyt duїa rуїnica
2 hrs
  -> No tak, tylko z tym "luzimerem" na pewno cos nie w porzadku!