KudoZ home » Russian to Polish » Tech/Engineering

фрутапон

Polish translation: frutapon B


07:51 Jan 25, 2002
Russian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: фрутапон
Фрутапон белый виноград В
Katarzyna Chmiel
Poland
Polish translation:frutapon B
Explanation:
frutapon B z bialych winogron

Nie znalazlam przykladow w internecie (na stronach polskich), ale jest to w kilku ksiazkach z biochemii.

... Frutapon 7 E, Popis, Etiketa, Bezpečnostní list.
www.fnagro.cz/products/fruta7e.html


Frutapon.
www.bf.uni-lj.si/ag/fito/dat/8055.htm

Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1frutapon B
Natalie
4kwasy owocoweabali


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kwasy owocowe


Explanation:
Ogolna nazwa wyciagow z owocow, zawierajacych kwasy owocowe.

abali
PRO pts in pair: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
frutapon B


Explanation:
frutapon B z bialych winogron

Nie znalazlam przykladow w internecie (na stronach polskich), ale jest to w kilku ksiazkach z biochemii.

... Frutapon 7 E, Popis, Etiketa, Bezpečnostní list.
www.fnagro.cz/products/fruta7e.html


Frutapon.
www.bf.uni-lj.si/ag/fito/dat/8055.htm



Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 220
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
13 hrs