KudoZ home » Russian to Polish » Tech/Engineering

внутренний тюнинг

Polish translation: tuning wnętrza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:внутренний тюнинг
Polish translation:tuning wnętrza
Entered by: Sergei Kramitch

10:31 Dec 8, 2003
Russian to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: внутренний тюнинг
внутренний тюнинг (отделка салона автомобиля, tuning - english)
Sergei Kramitch
tuning wnętrza
Explanation:
po prostu

TUNING WNĘTRZA, GAŁKA I MIESZEK DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW - CZERWONA SKÓRA (JACKY),SKRÓCONA O POŁOWĘ DŹWIGNAI ZMIANY BIEGÓW, KIEROWNICA SPORTOWA (MOMO
escort_club.akcja.pl/galeria.htm
--------------
Na zamówienie, obszywamy także kierownice oraz dowolne elementy
wyposażenia wnętrza samochodu. TUNING WNĘTRZA - AUTO-STYLE
www.zastec.pl/styl.html - 14k
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Ńďŕńčáî!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tuning wnętrza
Maciej Andrzejczak
4tuning wewnętrzny
leff


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
внутренний тюни&
tuning wnętrza


Explanation:
po prostu

TUNING WNĘTRZA, GAŁKA I MIESZEK DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW - CZERWONA SKÓRA (JACKY),SKRÓCONA O POŁOWĘ DŹWIGNAI ZMIANY BIEGÓW, KIEROWNICA SPORTOWA (MOMO
escort_club.akcja.pl/galeria.htm
--------------
Na zamówienie, obszywamy także kierownice oraz dowolne elementy
wyposażenia wnętrza samochodu. TUNING WNĘTRZA - AUTO-STYLE
www.zastec.pl/styl.html - 14k

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 191
Grading comment
Ńďŕńčáî!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janina Nowrot
7 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
âíóňđĺííčé ňţíčíă
tuning wewnętrzny


Explanation:
"Oklejamy Lanosa, czyli
tuning wewnetrzny wspanialych plastików Daewoo autor : Artur Kozak"

"atrakcyjne galki do skrzyn biegow,
tuning wewnetrzny samochodów"


    Reference: http://www.tuning.pl/stylizacja.html
    Reference: http://www.autoserwis.net.pl/
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 40