KudoZ home » Russian to Ukrainian » Law: Patents, Trademarks, Copyright

договор о нижеследующем

Ukrainian translation: Договір про нижченаведене


12:31 Jun 30, 2004
Russian to Ukrainian translations [PRO]
Law: Patents, Trademarks, Copyright
Russian term or phrase: договор о нижеследующем
заключили настоящий договор о нижеследующем.
Viktoriya Gorobinskaya
Ukrainian translation:Договір про нижченаведене
Explanation:
Договір про нижченаведене

ЛIГА § Форумы
... надалі «Позикодавець», з другого боку, уклали
цей Договір про нижченаведене: 1. ПРЕДМЕТ ...
www.liga.kiev.ua/conf/Messages. asp?forumid=2&did=29686
Selected response from:

Jarema
Ukraine
Grading comment
Спасибо
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5договір про наступне:Ludwig Chekhovtsov
5склали цей договір про таке
Alexander Onishko
4Договір про нижченаведене
Jarema


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
договор о нижеследующем
Договір про нижченаведене


Explanation:
Договір про нижченаведене

ЛIГА § Форумы
... надалі «Позикодавець», з другого боку, уклали
цей Договір про нижченаведене: 1. ПРЕДМЕТ ...
www.liga.kiev.ua/conf/Messages. asp?forumid=2&did=29686

Jarema
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Спасибо

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5
договор о нижеследующем
склали цей договір про таке


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2004-06-30 12:33:19 GMT)
--------------------------------------------------

Міністерство екології та природних ...
... екології та природних ресурсів України, з
іншого боку, склали цей договір про таке: ...
www.leonorm.com.ua/p/NL_DOC/UA/Nakaz187.htm - 101k - Сохранено - Похожие страницы

ГК-1999-43 НБ-Нові документи
... створення робочих місць для працевлаштування
інвалідів склали цей договір про таке: ...
www.kontrakty.com.ua/norma/1999/43/43nov1.htm -


Alexander Onishko
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

136 days   confidence: Answerer confidence 5/5
договор о нижеследующем
договір про наступне:


Explanation:
А нежченаведене це така сама недолуга калька, як і "ми, нижчепідписані".

Ludwig Chekhovtsov
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian