KudoZ home » Russian to Ukrainian » Other

эпоха Просвещения

Ukrainian translation: епоха Просвітництва


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:эпоха Просвещения
Ukrainian translation:епоха Просвітництва
Entered by: Ludwig Chekhovtsov

18:51 Dec 1, 2003
Russian to Ukrainian translations [PRO]
Russian term or phrase: эпоха Просвещения
эпоха Просвещения
Katya
Епоха Просвітництва
Explanation:
УКРАЇНСЬКА І ЗАРУБІЖНА КУЛЬТУРА
... Епоха Просвітництва. Характеристика
художніх стилів XVII-XVIII ст. IX. ...
www.slovnyk.org/txt/zablotkv/istkul/

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-01 19:11:11 (GMT)
--------------------------------------------------

Епоха Ренесансу та епоха Просвітництва - це зовсім різні епохи в істориї людства, точніше сказати в історії Європи. Перша мала місце наприкінці ХУ-го та в ХУІ- тому сторіччі, а друга - це вже ХУІІ-те - ХУІІІ-те сторіччя.

Епоха Просвітництва - це епоха Вольтера, Монтеск\'є, Дідро, в решті-решт Катерини Великої, тобто Другої. А епоха Ренесансу належить зовсім іншим історичним особам.
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5епоха Просвітництва, епоха Ренесансу (Ренесанс)
Jarema
5Епоха ПросвітництваLudwig Chekhovtsov


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Епоха Просвітництва


Explanation:
УКРАЇНСЬКА І ЗАРУБІЖНА КУЛЬТУРА
... Епоха Просвітництва. Характеристика
художніх стилів XVII-XVIII ст. IX. ...
www.slovnyk.org/txt/zablotkv/istkul/

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-01 19:11:11 (GMT)
--------------------------------------------------

Епоха Ренесансу та епоха Просвітництва - це зовсім різні епохи в істориї людства, точніше сказати в історії Європи. Перша мала місце наприкінці ХУ-го та в ХУІ- тому сторіччі, а друга - це вже ХУІІ-те - ХУІІІ-те сторіччя.

Епоха Просвітництва - це епоха Вольтера, Монтеск\'є, Дідро, в решті-решт Катерини Великої, тобто Другої. А епоха Ренесансу належить зовсім іншим історичним особам.

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 106

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
эпоха Просвещения
епоха Просвітництва, епоха Ренесансу (Ренесанс)


Explanation:
Велика та мала літери в назвах установ та організацій
... світова війна` (також традиційно Велика Вітчизняна війна`), епоха Просвітництва, епоха Ренесансу (Ренесанс), епоха Реформації (Реформація), Козаччина, ...
... 54 рр., греко-перські війни, громадянська війна`, доба` феодалізму, епоха класицизму (класицизм), епоха романтизму (романтизм), золотий вік, космічний ...
http://vlada.kiev.ua/pravopys/pravXXI/42.html (11КБ)

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2003-12-01 18:54:59 GMT)
--------------------------------------------------

МІЖНАРДНІ ВІДНОСИНИ
... 7-33. Епоха Ренесансу і Нового часу. Міжнародні
відносини ХУII –ХУIII ст. Руссо ...
www.tup.km.ua:8081/bibliogr/ukazatel/megd_n22.htm

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2003-12-01 18:57:23 GMT)
--------------------------------------------------


--------------
Вибачаюсь - просто ПРОСВіТНИЦТВА.


Jarema
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 325