KudoZ home » Russian to Uzbek » Medical (general)

секвенирование

Uzbek translation: нуклеотид кетма-кетлигини аниқлаш/секвенирование

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:секвенирование
Uzbek translation:нуклеотид кетма-кетлигини аниқлаш/секвенирование
Entered by: Turdimurod Rakhmanov

11:27 Dec 16, 2016
Russian to Uzbek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Mikroblar
Russian term or phrase: секвенирование
Булинишми?
Arslon
Uzbekistan
нуклеотид кетма-кетлигини аниқлаш/секвенирование
Explanation:
нуклеотид кетма-кетлиги аниқлаш/секвенировани усули


--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 hrs (2016-12-18 10:30:37 GMT)
--------------------------------------------------

аминокислота ва нуклеотид кетма-кетлигини аниқлаш

--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 hrs (2016-12-18 11:08:39 GMT)
--------------------------------------------------

Баъзи жойларда секвенс қилиш деб ҳам берилган.
Selected response from:

Turdimurod Rakhmanov
Kyrgyzstan
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4нуклеотид кетма-кетлигини аниқлаш/секвенирование
Turdimurod Rakhmanov
3ўрнашиш (жойлашиш) тартибини аниқлаш
FreEditor


  

Answers


20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ўрнашиш (жойлашиш) тартибини аниқлаш


Explanation:
"(Макромолекулаларнинг ёки нуклеотидларнинг) ўрнашиш (жойлашиш) тартиби" ҳам бўлиши мумкин. Ёки "(макромолекулаларнинг ёки нуклеотидларнинг) бирламчи тузилишини аниқлаш".


    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?l1=2&l2=1&s=%F1%E5%EA%E2%E5%...
FreEditor
Uzbekistan
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UzbekUzbek
PRO pts in category: 3

1 day 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
нуклеотид кетма-кетлигини аниқлаш/секвенирование


Explanation:
нуклеотид кетма-кетлиги аниқлаш/секвенировани усули


--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 hrs (2016-12-18 10:30:37 GMT)
--------------------------------------------------

аминокислота ва нуклеотид кетма-кетлигини аниқлаш

--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 hrs (2016-12-18 11:08:39 GMT)
--------------------------------------------------

Баъзи жойларда секвенс қилиш деб ҳам берилган.


    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B5%D0%BA%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5
    https://www.google.com/search?biw=1461&bih=702&q=%D0%BD%D1%83%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B4+%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BC%D0%B0-%D0%B
Turdimurod Rakhmanov
Kyrgyzstan
Specializes in field
Native speaker of: Native in UzbekUzbek, Native in KirghizKirghiz
PRO pts in category: 11