povezana lica

English translation: retaled parties, connected persons

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:povezana lica
English translation:retaled parties, connected persons
Entered by: milijana trobradovic

10:14 Mar 24, 2012
Serbian to English translations [PRO]
Accounting
Serbian term or phrase: povezana lica
Iz formulara o utvrdjivanju poreza. Jedan od primera je: Iznos kamata izmedju povezanih lica...
Nisam sigurna kako bih prevela ovaj izraz povezana lica u ovom kontekstu.
Unapred hvala za svaki predlog.
milijana trobradovic
retaled parties, connected persons
Explanation:
REF. Rečnik bankarstva i finansija B. Simurdić

Oxford Business Dictionary:
related party
an individual, a company, etc. that has the ability to control or influence another organization:
Anyone who owns more than 50% of the stock qualifies as a related party. Details of related party transactions must be disclosed.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2012-03-24 16:29:26 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry - typo, treba da piše:
reLATed parties, connected persons
Selected response from:

Natasa Stankovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7retaled parties, connected persons
Natasa Stankovic
4associated entities
Vesna Maširević


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
associated entities


Explanation:
http://www.pregled-rs.com/include/data/dlst0040.pdf
povezana pravna lica - associated entities

http://www.austlii.edu.au/au/legis/cth/consol_act/ca2001172/...
(1) One entity (the associate ) is an associated entity of another entity (the principal ) if subsection (2), (3), (4), (5), (6) or (7) is satisfied. ... (pogledajte na linku da ne kopiram čitavu listu)


http://www.virtualnigrad.com/Recnik_finansijskih_pojmova-143...
Povezana lica - Povezana lica su lica koja ispunjavaju najmanje jedan od sledećih uslova:1) da su dva ili više pravnih ili fizičkih lica povezana tako da jedno od njih ima učešće u drugom pravnom licu; 2) da su dva ili više pravnih ili fizičkih lica među kojima ne postoji odnos iz tačke 1) povezana tako da postoji mogućnost da se usled pogoršanja ili poboljšanja finansijskog položaja jednog lica pogorša ili poboljša finansijski položaj drugog ili drugih lica a Narodna banka Srbije proceni da postoji i mogućnost prenosa gubitka, dobiti ili kreditne sposobnosti; 3) da su pravno i fizičko lice povezani tako da je fizičko lice punomoćnik pravnog lica; 4) da su dva ili više pravnih i fizičkih lica povezana tako da je fizičko lice član upravnog ili izvršnog odbora ili drugog organa upravljanja drugog ili drugih pravnih lica; 5) da su dva ili više pravnih i fizičkih lica povezana tako da su članovi porodice fizičkog lica članovi upravnog ili izvršnog odbora ili drugog organa upravljanja drugog ili drugih pravnih lica; 6) da su članovi porodice fizičkih lica koja su članovi upravnog ili izvršnog odbora ili drugog organa upravljanja ili lica sa posebnim ovlašćenjima i odgovornostima jednog pravnog lica istovremeno članovi upravnog ili izvršnog odbora ili drugog organa upravljanja ili lica sa posebnim ovlašćenjima i odgovornostima drugog ili drugih pravnih lica.



Vesna Maširević
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 42

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
retaled parties, connected persons


Explanation:
REF. Rečnik bankarstva i finansija B. Simurdić

Oxford Business Dictionary:
related party
an individual, a company, etc. that has the ability to control or influence another organization:
Anyone who owns more than 50% of the stock qualifies as a related party. Details of related party transactions must be disclosed.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2012-03-24 16:29:26 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry - typo, treba da piše:
reLATed parties, connected persons

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sladjana: related parties
2 hrs
  -> Hvala! Da, u ovom slučaju "related parties".

agree  Miomira Brankovic: u računovodstvu i finansijskim izveštajima – related parties (v. http://www.iasplus.com/standard/ias24.htm)
9 hrs
  -> Hvala!

agree  Aleksandar Skobic
21 hrs
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic
1 day 1 hr
  -> Hvala!

agree  Bogdan Petrovic
1 day 20 hrs
  -> Hvala!

agree  Tatjana Momirović
1 day 20 hrs
  -> Hvala!

agree  Aneta Risteska: Related parties :-)
2 days 6 hrs
  -> Hvala:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search