Bro fiskalnego isećka

English translation: reference number of the fiscal receipt

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:Bro fiskalnego isećka
English translation:reference number of the fiscal receipt
Entered by: Lota

04:51 Sep 13, 2018
Serbian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Serbian term or phrase: Bro fiskalnego isećka
This is from a bill for medical services at an internal medicine clinic. It is followed by a number 5752.
Is it like an account number?
Thank you.
Lota
United States
reference number of the fiscal receipt
Explanation:
It's not just an ordinary "till receipt" it's a receipt that is printed by a special till that is directly connected/approved by the tax authorities.

This "reference number" is used to help uniquely identity the fiscal receipt - it starts at 1 at the beginning of each day.

as explained here:

Pravilnici
Pravilnik o konturi i bitmapi fiskalnog loga, izgledu fiskalnih dokumenata i značenju pojedinih podataka sadržanih u fiskalnim dokumentima

("Službeni glasnik RS" br. 140/04)

Član 1.

Ovim pravilnikom uređuju se konture i bitmape fiskalnog loga iz člana 2 stav 8 Zakona o fiskalnim kasama ("Službeni glasnik RS", broj 135/2004 - u daljem tekstu: Zakon), izgled fiskalnih dokumenata i značenje pojedinih podataka sadržanih u fiskalnim dokumentima iz čl. 12, 13, 14 i 15 Zakona.

1. Konture i bitmape fiskalnog loga fiskalne kase

Član 2.

Konture i bitmape fiskalnog loga u obliku propisanom članom 2 stav 8 Zakona, odštampane su uz ovaj pravilnik i čine njegov sastavni deo (Prilog 1 - Fiskalni logo i Prilog 2 - Fiskalni logo isključivo za fiskalne kase sa mehanički zadatim proredom štampača).


....

Redni broj fiskalnog isečka je šestocifreni broj koji se prilikom prvog početka rada fiskalne kase postavlja na vrednost jedan (1), a uvećava se za jedan prilikom svakog štampanja fiskalnog isečka. Brojač izdatih fiskalnih isečaka ciklično uzima vrednosti iz skupa brojeva {1, 2, 3,..., 999998, 999999} i štampa se u formatu "######N".

http://www.poreskauprava.gov.rs/sr/o-nama/pravilnici/169/pra...



https://www.proz.com/kudoz/serbian-to-english/finance-genera...

https://www.proz.com/kudoz/croatian-to-italian/law-general/6...

https://www.proz.com/kudoz/serbian-to-english/finance-genera...


Selected response from:

Daryo
United Kingdom
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4reference number of the fiscal receipt
Daryo
4Receipt number
Dragana Zigic


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Receipt number


Explanation:
Sa greškom u pisanju, ovo bi morao biti Broj fiskalnog isečka, a fiskalni isečak je potvrda o izvršenoj uplati roba ili usluga.

Example sentence(s):
  • https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/receipt?q=receipt
Dragana Zigic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: "fiskalni isečak" je više od puke potvrde o izvršenoj uplati, to je dokaz da je prodaja registravana od strane poreske uprave.
1 day 4 hrs
  -> Slažem se. Objašnjenje mi je šturo. Ali ko još izdaje fiskalni isečak a da nije poreski obveznik :)

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Redni broj fiskalnog isečka
reference number of the fiscal receipt


Explanation:
It's not just an ordinary "till receipt" it's a receipt that is printed by a special till that is directly connected/approved by the tax authorities.

This "reference number" is used to help uniquely identity the fiscal receipt - it starts at 1 at the beginning of each day.

as explained here:

Pravilnici
Pravilnik o konturi i bitmapi fiskalnog loga, izgledu fiskalnih dokumenata i značenju pojedinih podataka sadržanih u fiskalnim dokumentima

("Službeni glasnik RS" br. 140/04)

Član 1.

Ovim pravilnikom uređuju se konture i bitmape fiskalnog loga iz člana 2 stav 8 Zakona o fiskalnim kasama ("Službeni glasnik RS", broj 135/2004 - u daljem tekstu: Zakon), izgled fiskalnih dokumenata i značenje pojedinih podataka sadržanih u fiskalnim dokumentima iz čl. 12, 13, 14 i 15 Zakona.

1. Konture i bitmape fiskalnog loga fiskalne kase

Član 2.

Konture i bitmape fiskalnog loga u obliku propisanom članom 2 stav 8 Zakona, odštampane su uz ovaj pravilnik i čine njegov sastavni deo (Prilog 1 - Fiskalni logo i Prilog 2 - Fiskalni logo isključivo za fiskalne kase sa mehanički zadatim proredom štampača).


....

Redni broj fiskalnog isečka je šestocifreni broj koji se prilikom prvog početka rada fiskalne kase postavlja na vrednost jedan (1), a uvećava se za jedan prilikom svakog štampanja fiskalnog isečka. Brojač izdatih fiskalnih isečaka ciklično uzima vrednosti iz skupa brojeva {1, 2, 3,..., 999998, 999999} i štampa se u formatu "######N".

http://www.poreskauprava.gov.rs/sr/o-nama/pravilnici/169/pra...



https://www.proz.com/kudoz/serbian-to-english/finance-genera...

https://www.proz.com/kudoz/croatian-to-italian/law-general/6...

https://www.proz.com/kudoz/serbian-to-english/finance-genera...




Daryo
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16
Grading comment
Thank you.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search