podaci o roditeljima

English translation: Parents

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:podaci o roditeljima
English translation:Parents
Entered by: macimovic

00:36 Oct 13, 2012
Serbian to English translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / Izvod iz matične knjige rođenih
Serbian term or phrase: podaci o roditeljima
Interesuje me, postoji li neki poseban prevod za ovo?
U pitanju je izvod iz matične knjige rođenih. U tabeli stoji "Podaci o roditeljima" pa u nastavku: Ime, Prezime, itd...

Hvala!
macimovic
Netherlands
Parents
Explanation:
Ono sto sam videla na medjunarodnom obrascu je samo Parents pa se navode podaci roditelja i to odvojeno za majku i oca i stoji mother, father. Nigde se ne nalazi ni data ni information
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
Hvala, Natasa!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Parents
Natasa Djurovic
4parent information
Milena Taylor


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parent information


Explanation:
Predlog.


    Reference: http://www.docstoc.com/docs/1482943/Sample-Birth-Certificate
    Reference: http://www.state.nj.us/health/forms/reg-4mod4-ltr.pdf
Milena Taylor
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala, Milena.


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Parents


Explanation:
Ono sto sam videla na medjunarodnom obrascu je samo Parents pa se navode podaci roditelja i to odvojeno za majku i oca i stoji mother, father. Nigde se ne nalazi ni data ni information

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 34
Grading comment
Hvala, Natasa!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search