pod namenom

English translation: land use/purpose

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:pod namenom
English translation:land use/purpose
Entered by: Tamara Vlahovic Sanovic

09:49 Aug 8, 2019
Serbian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / land purpose/construction land
Serbian term or phrase: pod namenom
Nemam kontekst. Samo u tabeli je jedna od kategorija zemljiste pod namenom.
Hvala
Tamara Vlahovic Sanovic
land use/purpose
Explanation:

МИНИСТАРСТВО ГРАЂЕВИНАРСТВА, САОБРАЋАЈА И ИНФРАСТРУКТУРЕ
КЛАСИФИКАЦИЈА НАМЕНА ЗЕМЉИШТА И ПЛАНСКИХ ОЗНАКА У ПЛАНСКИМ ДОКУМЕНТИМА
- Поред искустава из домаће и међународне праксе, узете су у обзир и препоруке INSPIRE директиве Европске уније у складу са националном инфраструтуром геопросторних података.
https://www.mgsi.gov.rs/cir/aktuelnosti/klasifikacija-namena...

КЛАСИФИКАЦИЈА НАМЕНА ЗЕМЉИШТА И ПЛАНСКИХ ОЗНАКА У ПЛАНСКИМ ДОКУМЕНТИМА
- I ОСНОВНЕ НАМЕНЕ ЗЕМЉИШТА
КАТЕГОРИЈА НАМЕНЕ ЗЕМЉИШТА
I.1 Пољопривредно земљиште
I.2 Шумско земљиште
I.3 Водно земљиште
I.4 Грађевинско земљиште
I.5 Површине остале намене
https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/Klasifikacija-na...


DIRECTIVE 2007/2/EC OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL of 14 March 2007 establishing an Infrastructure for Spatial Information in the European Community (INSPIRE)
- EN: 4. | Land use | Territory characterised according to its current and future planned functional dimension or socio-economic purpose (e.g. residential, industrial, commercial, agricultural, forestry, recreational).
- HR: 4. | Korištenje zemljišta | Područje opisano u skladu s njegovom sadašnjom i budućom planiranom funkcionalnom veličinom ili u skladu s njegovom društveno-gospodarskom namjenom (npr. stambenom, industrijskom, poslovnom, poljoprivrednom, za šumarstvo i sportsko-rekreacijskom).
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-HR/TXT/?uri=CELEX...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 11 hrs (2019-08-09 21:18:38 GMT)
--------------------------------------------------

Ili, možda npr. "land with use/purpose", ako vam se to uklapa u rečenicu; vi ćete to bolje znati.
Selected response from:

Natasa Stankovic
Serbia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4land use/purpose
Natasa Stankovic
4Category
Natasa Golovic


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Category


Explanation:
Posto se radi o nekretninama, a ne moze se na zalost sve sa Engleskog na Srpski prevoditi doslovno, mozete upotrijebiti formulaciju "category". Ne znam sta Vam je sve od namjena u ponudi, ali recimo u listovima nepokretnosti imate gradjevinska zemljista, livade, pasnjake, i slicno. Za bolju formulaciju, valjalo bi da date vise informacija koju vrstu podataka unosite u tabelu.

Natasa Golovic
Montenegro
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
land use/purpose


Explanation:

МИНИСТАРСТВО ГРАЂЕВИНАРСТВА, САОБРАЋАЈА И ИНФРАСТРУКТУРЕ
КЛАСИФИКАЦИЈА НАМЕНА ЗЕМЉИШТА И ПЛАНСКИХ ОЗНАКА У ПЛАНСКИМ ДОКУМЕНТИМА
- Поред искустава из домаће и међународне праксе, узете су у обзир и препоруке INSPIRE директиве Европске уније у складу са националном инфраструтуром геопросторних података.
https://www.mgsi.gov.rs/cir/aktuelnosti/klasifikacija-namena...

КЛАСИФИКАЦИЈА НАМЕНА ЗЕМЉИШТА И ПЛАНСКИХ ОЗНАКА У ПЛАНСКИМ ДОКУМЕНТИМА
- I ОСНОВНЕ НАМЕНЕ ЗЕМЉИШТА
КАТЕГОРИЈА НАМЕНЕ ЗЕМЉИШТА
I.1 Пољопривредно земљиште
I.2 Шумско земљиште
I.3 Водно земљиште
I.4 Грађевинско земљиште
I.5 Површине остале намене
https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/Klasifikacija-na...


DIRECTIVE 2007/2/EC OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL of 14 March 2007 establishing an Infrastructure for Spatial Information in the European Community (INSPIRE)
- EN: 4. | Land use | Territory characterised according to its current and future planned functional dimension or socio-economic purpose (e.g. residential, industrial, commercial, agricultural, forestry, recreational).
- HR: 4. | Korištenje zemljišta | Područje opisano u skladu s njegovom sadašnjom i budućom planiranom funkcionalnom veličinom ili u skladu s njegovom društveno-gospodarskom namjenom (npr. stambenom, industrijskom, poslovnom, poljoprivrednom, za šumarstvo i sportsko-rekreacijskom).
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-HR/TXT/?uri=CELEX...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 11 hrs (2019-08-09 21:18:38 GMT)
--------------------------------------------------

Ili, možda npr. "land with use/purpose", ako vam se to uklapa u rečenicu; vi ćete to bolje znati.

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 72
Grading comment
Hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search